AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
אופק שור
04/12/10
19:28
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

שור משדר מיניות, רגיש לריחות ורכושן מאוד. הוא יכול להיות רכושן אפילו כלפי ריח מסוים - "זה הריח שאני אוהב, הוא שלי, איך אתה מעז לאהוב אותו גם?". ותמיד יש לו חשדות שרוצים לקחת ממנו משהו - את בת הזוג, את המקום הנוח שלו וכו'. מאוד חושני, אין דבר קל יותר בשבילו מלעשות סקס, הוא מוכן ברגע, מתחבר לכל תנועה וכל נגיעה, נהנה הנאה גדולה, אבל פשוטה, לא מתוחכמת. סקס טוב לו גם בלי רגש, העיקר להרגיש את הגוף. אוהב מגע גם מחוץ למיטה. נוגע בכולם ואוהב שנוגעים בו. הייתה לי חברה שור, אז התקשורת בינינו הסתכמה בחיבוקים, היינו פשוט שוכבות במיטה ונצמדות ונשארות ככה שעה-שעתיים, בלי לדבר. וזאת הייתה פגישה מוצלחת בינינו. וחילוקי דעות לא הפריעו לזה. היא לא התעסקה ברגשות האהבה כלפיי, ניהלה יחסים רק עם הגוף שלי, המגע היה טוב לה מספיק וזהו. t-catt-dog

A woman's gentle heart

04/12/10
21:21
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

למען האמת, לא יצא לי לפגוש מישהו עם אופק שור, אז אני פשוט לא יודעת t-yuck מניחה שאופק שור גורם לך להיראות מאוד יציב ובטוח גם אם אתה לא באמת כזה. מניחה שאתה מרגיש בנוח כשאתה משמר ומקיים הישגים ורכוש. יותר מזה אני לא יודעת. הרכושנות של שור זאת תכונה שיכולה לעצבן לפעמים, אבל בהחלט אפשר להבין אותה, הרי היא כל כך אנושית. ובכלל, ארכיטיפ שור נראה לי כארכיטיפ הכי אנושי, הכי ארצי, המייצג את אופי תושב כדור הארץ. אם יהודים זה לב העולם, אז לא לחינם אנחנו שור. אנחנו מייצגים את כל כדור הארץ.  הטבע האנושי בהתגלמותו. s2s2s2

ואני יכולה להראות לך את המפה שלי, אבל חבל לי לעשות את זה באשכול שלך ולסטות מהנושא של שור. לי יש רק רום שמיים בשור. t-notet-flower

A woman's gentle heart

10/12/10
21:36
Avatar
Morgan
חבר
Members
Forum Posts: 2498
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

נירצ'וק

לדעתי, גילוי האופק הוא עניין מאוד אישי.. 

יהיה קשה לך להבין ממה שאנשים יכתבו כאן על הגדרות של אופק שור... לא יודעת בדיוק למה, אבל זה לא עובד כמו עם מיקום של כוכבים..

קשה לי להסביר את זה, אם יום אחד יהיו לך חיים ויהיה לנו זמן לדבר בפרטי.. אסביר לך את החוויה האישית שלי ואולי זה יאיר על החוויה האישית שלך..:)

no one forgets the truth,they just get better at lying

12/12/10
10:02
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

אופק שור מאפשר לאדם לא לשדר נזקקות, גם אם הוא מזל סרטן…

ומשדר סקס-אפיל, שכמו שאמרת, נבנה לאט.

זה לא החתיך הבטוח בעצמו שכובש את כל הבנות בשכבה

אלא דווקא זה שנמצא עם עצמו

אבל ככל שהזמן עובר ככה יותר ויותר נמשכים אליו.

 

אופק שור גם תורם הרבה מאד לבריאות וכוח של הגוף,

זקוק מאד לפעילות גופנית מכל סוג שהוא

ויש לו מלידה אוזן מוסיקלית וקול טוב.

 

דבר נוסף שזה אדם שלא יכול לתת לאחרים לעזור לו בהחלטות לגבי עצמו.

הוא מקשיב, אבל לעולם לא יעשה מה שאחרים אומרים לו.

את ההחלטות לגבי עצמו תמיד ייקח בעצמו, בזמן ובקצב שלו.

  

 

15/12/10
9:41
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

קונגרוליישן, ניר. כמה אני שמחה שסוף סוף אתה רואה את זה. איזו תרומה מבורכת האופק הזה למפה כמו שלך. 

 

ואמרת נכון, לאופק השפעה מכרעת על כל היבט והיבט בחיינו. 

הוא פי הבקבוק, דרכו עוברת המפה כולה. 

08/1/11
12:56
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

כן. כל כוכב מול האופק משפיע על המראה וההקרנה של האופק.

פחות מצמידות, אבל יותר מכל זוית אחרת. 

 

מרס מול האופק ייתן מגע טלאי, פלוטו מול האופק ייתן מגע עקרבי, וכך כולם.  

08/1/11
12:58
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

דבר נוסף שלא הזכרתי עדיין, זה שאופק שור עם שמש בסרטן ועוד ירח באריה

מבטיח חיים נוחים וטובים של בעל אחוזה

ומזל טוב לרכוש ונכסים. t-bigsmile

04/2/11
0:39
Avatar
atza yeruka
אורח
Guests

איזה קטע ידעתי שהעיניים מוכרות לי, מכירה עוד מישהו עם ירח אריה עם עיניים כאלו יפיפיות כן כן. כלומר כן, אלו עיניים של ירח אריה לא? והשפתיים האלו נתקלתי הרבה פעמים במבנה/צורת שפתיים כזאת של איזה ארכיטפ או מאיזה השפעה השפתיים האלו? מה שמעניין בשפתיים האלו באופן טבעי הן מחוייכות נותן תחושה של הבעת פנים הנובעת ממטענים חיוביים. מטעה לפעמיםP:

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: ara33, shemesh
Guest(s) 100
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57845
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13336, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.