AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
איזה עיסוק ספורט מתאים לי?
30/11/25
19:44
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1443
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

היי לכולם.ן

שאלה קצת אולי באיחור קצת אבל הגעתי למצב שאני חושבת איזה ספורט נכון לי לעשות.

עד היום בעיקר זה היה מכשור בבית וסופשים טיולי טבע בעיקר עם חברים ומשפחה.

עם הזמן, שוקלת אולי להתחיל לגוון משהו כדי להתחבר שוב לגוף.

* האם לדעתכם לימוד שחיה וקיאק יתאים?

* האם ספורט בקבוצה יעשה לי טוב? אני יודעת שבשלב הזה של החיים לכאורה אני אמורה להכיר אותי טוב יותר אבל אולי דווקא הגיע הזמן לחידוש

 

1000034292.jpg

תודה flower3_png

sp_PlupAttachments קבצים מצורפים
13/12/25
15:27
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מה עם יוגה? מרס בבתולה ושמש צמודה נפטון מתאים. לעומת זאת קשת אוהב טבע.

שחייה וקיאק בהחלט נשמע לי טוב לקשת נפטון. למה לא שניהם? עם כזה בית 2 ומרס כה נוכח טוב להשקיע בגוף. 

14/12/25
11:02
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1443
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה מגי heart2_png

קצת אירוני אבל אני לא יודעת לשחות הכוונה אני יודעת לצלול בגלל שאני רואה את הקרקע אבל עם שחייה מעל פני המים יש לי פחד בגלל זה שאלתי 

והשחיה זה בא בעקבות זאת שעם קיאק נניח יתהפך אז שאדע איך לצאת מזה ללא פאניקה למרות כל ציוד עזר

יוגה לא ניסיתי מעולם כי אני רגילה לתנועה מהירה שדורשת מאמץ וזעה (לראות את התוצאה של עשייה קשה) ויוגה גורם לי לעצור ולזוז לאט משהו שאני לא רגילה אליו.

14/12/25
11:04
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1443
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

יש לי שאלה כללית, 

כשציינת בית 2 ומרס שזה מסמן שאדם צריך עיסוק בפיתוח הגוף - ברגע שהאדם הולך ההפך מהטבע שלו נניח מזניח עיסוק בפיתוח הגוף זה יכול להראות שאדם במצב לא טוב? כלומר ברגע שאדם הולך ההפך מהטבע ממה שהוא צריך 

28/12/25
15:32
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

Alin אמר
היי לכולם.ן
שאלה קצת אולי באיחור קצת אבל הגעתי למצב שאני חושבת איזה ספורט נכון לי לעשות.
עד היום בעיקר זה היה מכשור בבית וסופשים טיולי טבע בעיקר עם חברים ומשפחה.
עם הזמן, שוקלת אולי להתחיל לגוון משהו כדי להתחבר שוב לגוף.
* האם לדעתכם לימוד שחיה וקיאק יתאים?
* האם ספורט בקבוצה יעשה לי טוב? אני יודעת שבשלב הזה של החיים לכאורה אני אמורה להכיר אותי טוב יותר אבל אולי דווקא הגיע הזמן לחידוש
 

תודה
  

הי אלין

שמש גדי אופק קשת ירח טלה, זה לא להיות במקום צפוף וסגור זה הליכות נמרצות וטיולים בטבע,ואם כבר מים אז ים וקייקים ברור שמתאים אבל את חייבת ללמוד שחיה בסיסית עבור זה וזו לא בעיה מבינה שהקטע אצלך זה להסדיר נשימה במים קחי כמה שיעורים תיק תק תדעי לשחות  מי יודע אולי אפילו תהני ואז תוכלי לשחק כדור מים זה כיף ומתאים לך בהצלחה 

29/12/25
15:13
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1443
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

אני מניחה שאת צודקת - הגיע הזמן ללמוד לשחות tuzki_024 

תודה heart2_png

וואי לטייל בטבע זה ממש מרגיע אפילו עכשו עם צייד עונת הפטריות tuzki_046

29/12/25
17:18
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

Alin אמר
אני מניחה שאת צודקת - הגיע הזמן ללמוד לשחות  
תודה
וואי לטייל בטבע זה ממש מרגיע אפילו עכשו עם צייד עונת הפטריות
  

עונת הפטריות איזה כיף!!

29/1/26
14:58
Avatar
mares_nest
חבר
Members
Forum Posts: 1277
Member Since:
09/9/11
sp_UserOfflineSmall Offline

משהו עם מים ובטבע

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 80
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57846
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.