AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
אריה ודלי סיפור שלא נגמר
09/6/25
19:43
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

אני מזל אריה .. והדליה הזאת לא מניחה למחשבות שלי .. הינו כמה חודשים ביחד ואין לי תשובות מה אני מרגיש.. יש פה אהבה? כדי להלחם?IMG_3406-3.png

sp_PlupAttachments קבצים מצורפים
10/6/25
8:28
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

שלומי יקר, מצד אחד אוראנוס על ירח מצד שני שבתאי על שמש. 

יותר מדי דרישות, ביקורת, ציפיות לשלמות אחד מהשנייה... פחות מדי פאן

10/6/25
10:25
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

זה בדיוק ככה , השאלה שלי אם יש זוית בין ונוס שמש גם אצלי וגם אצלה (אמנם 150) בנוסף מרס ונוס  במרחק של 4 מעלות אבל גם נראה לי שאין להתעלם מיזה , זה לא מספיק  בשביל משיכה רגש ואהבה?

10/6/25
17:41
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

shlomisucre אמר
זה בדיוק ככה , השאלה שלי אם יש זוית בין ונוס שמש גם אצלי וגם אצלה (אמנם 150) בנוסף מרס ונוס  במרחק של 4 מעלות אבל גם נראה לי שאין להתעלם מיזה , זה לא מספיק  בשביל משיכה רגש ואהבה?  

רגע, מה אני מפספסת? אני רואה את ונוס בקשת בסקוויר למרס בבתולה. זה טוב.

(יותר טוב מולויות וצמידויות, אבל גם סקוויר ביניהם תיצור משיכה). ועדיין, הבעיה בקשר הזה היא

שיפוטיות הדדית יתרה, וסקוויר היא זוית שיפוטית... t-donno

10/6/25
18:38
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

אבללל מגיי למה את לא מתייחסת לזוית של ונוס אצלי בבתולה לבין המרס שלה בעקרב זה אורב של 4 מעלות בזוית של 60 הרמונית.. 

תסבירי לי בבקשה את ההבדל בין ונוס מרס בזוית הרמונית לבין ונוס מרס בזוית של 90, ומי נמשך למי מרס לונוס או ונוס למרס ??

10/6/25
19:17
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4038
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

shlomisucre אמר

אבללל מגיי למה את לא מתייחסת לזוית של ונוס אצלי בבתולה לבין המרס שלה בעקרב זה אורב של 4 מעלות בזוית של 60 הרמונית.. 

תסבירי לי בבקשה את ההבדל בין ונוס מרס בזוית הרמונית לבין ונוס מרס בזוית של 90, ומי נמשך למי מרס לונוס או ונוס למרס ??  

הי שלומי

אתם נמשכיםמזה לזה (הרבה מעבר למשיכה מינית שישנה שם גם אתה אריה ירח קשת אופק דגים מ..אוד יצירתי ופועל הרבה מהבטן, נותן כל מה שיש לך ועוד קצת והכל בהגזמה שמש צמודת יופיטר עם הירח בקשת זה מלא שמחת חיים קוצים בתחת ואתה מאוד אוהב את החיים  לפעמים חוץסר סבלנות ואתה תמיד במרכז

זו מאופקת, שוקלת את צעדיה וקצת ביישנית לרוב לא עסוקה בעצמה בכלל היא ביקורתית )ויחד עם זאת מאוד רגישה לביקורת( הרגישה מבוקרת בבית לא מעט ומאמא שלה סגנון מורה) הירח שלה יושב אמלך על ציר סית 7  אורנוס שלה על הירח שלך

כוכבים אישיים שלך צמודים לה לאופק ובבית ראשון

סטורן שלך צמוד לשמש שלה

בקיצור קשר מעניין אני חושבת שיש לכםמשעור בלתת חופש אחד לשני שניכם זקוקים לספייס

11/6/25
1:11
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה רבה על המענה , תוכלי להסביר את ההבדל בין מרס ונוס למשל לבין מרס - מרס  בסינסטרי נגיד בזוית של 60?

11/6/25
9:44
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4038
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

shlomisucre אמר
תודה רבה על המענה , תוכלי להסביר את ההבדל בין מרס ונוס למשל לבין מרס - מרס  בסינסטרי נגיד בזוית של 60?  

קודם כל אשמח לדעת אם מה שכתבתי לך נכון לדעתך (פידבק עבורי כך לומדים)

ונוס 60 למארס קליל נוח כן משיכה לא  משהו מטורף ובועט כמו ריקוד וואלס כמטפורה

הבט של 90 זו משיכה מטורפת לא תמיד מסונכרנת אבל לא חולפת 

והיי בהצלחה ......

11/6/25
17:28
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה רבה על המענה , צדקת כמעט בהכל חוץ מזה שהיא לא ביישנית בכלל ניכר בגלל האופק באריה כולה התלהבות ואפילו עבורי זה יותר מדי. אבל יש לי שאלה , מה יותר חזק שיש חיבור בין מרס למרס למרס או מרס ונוס? כלומר מרס ומרס לא מראה על משיכה בסינסטרי??

11/6/25
21:17
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4038
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

וואי חשבתי ששאלת בקשר ל60 ונוס מארס....

לדעתי (לא בטוחה בטח מגי תענה לך) מארס /ונוס זו משיכה מינית ומארס למארס וב60 מעלות גורם לכם לפעול יחד בדרך הרמונית ונעימהכלומר אין קונפליקט בדרך בה אתם מטציאים לפועל דברים 

אני מקווה שלא טועה.....

12/6/25
5:55
Avatar
Gaya
Member
Members
Forum Posts: 929
Member Since:
09/8/17
sp_UserOfflineSmall Offline

היי, 

אשמח בבקשה להוסיף שאלה בענייני מארס...

מה יותר "חזק" בהשפעתו - איך תתבטא כל השפעה - מה יותר מגנטי -...

מארס סקוור ונוס ?

מארס צמידות ירח ?

 

המון תודה :-)

12/6/25
19:33
Avatar
shlomisucre
Member
Members
Forum Posts: 25
Member Since:
14/5/24
sp_UserOfflineSmall Offline

שוב תודה על המענה, אני חושב לעצמי האם במפות שאין קשר בין מרס לונוס האם אין משיכה בכלל? למשל אם יש רק ונוס שמש או מרס ירח הרמוני או קשרי ונוס- ונוס למשל ב 180 .. האם חיייב את הקשר של מרס ונוס ?

13/6/25
11:07
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

סליחה, שלומי, אבל אתה מנסה בכוח לעקם את הדברים כך שיגיעו לאן שאתה רוצה שיגיעו. 

זה לא עובד ככה. אתה כבר צריך לדעת מעצמך שזוית של אויר לא יוצרת משיכה גופנית, אבל אתה מתעקש. 

וארה ענתה לך כל כך יפה ומפורט - אבל אתה לא קורא מה שהיא אומרת אלא שוב מושך לאן שאתה רוצה. 

כבר אמרתי לך. צמידות-מולות זוהי המשיכה הזוגית הכי חזקה. אחרי זה סקוויר ולכן התייחסתי לסקוויר שביניכם ולא לסקסטייל. 

ולא, לא חייב להיות קשר מרס-ונוס כדי שתהיה משיכה מינית. יש דרכים נוספות ליצור משיכה בין שניים. 

גם קשרים בין אופק-ירח. גם קשרים בין שליטים משמעותיים, גם התאמה כללית של מפה מול מפה. 

אבל מרס-ונוס זה פשוט ובולט לעין. 

13/6/25
12:20
Avatar
leoleo
Member
Members
Forum Posts: 482
Member Since:
21/8/11
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי האם את מייחסת חשיבות לכך שהכוכבים נופלים בבתים מסויימים? 

האם יש לזה הרבה חשיבות? 

תודה t-happy

13/6/25
13:40
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

יש לזה משמעות מסויימת, כן. אבל פחותה בהרבה מהמשמעות של מגעים חיים. 

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: אורי אדם
Guest(s) 94
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4038
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2105
Alin: 1440
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 352
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5495
Posts: 57827
Newest Members:
naama, Tan, mayna, nerya, mirad, lamalo
Moderators: מגי אדם: 13332, alina: 1917
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.