Topic RSSshlomisucre אמר
זה בדיוק ככה , השאלה שלי אם יש זוית בין ונוס שמש גם אצלי וגם אצלה (אמנם 150) בנוסף מרס ונוס במרחק של 4 מעלות אבל גם נראה לי שאין להתעלם מיזה , זה לא מספיק בשביל משיכה רגש ואהבה?
רגע, מה אני מפספסת? אני רואה את ונוס בקשת בסקוויר למרס בבתולה. זה טוב.
(יותר טוב מולויות וצמידויות, אבל גם סקוויר ביניהם תיצור משיכה). ועדיין, הבעיה בקשר הזה היא
שיפוטיות הדדית יתרה, וסקוויר היא זוית שיפוטית... 
19:17
07/4/11
Offlineshlomisucre אמר
אבללל מגיי למה את לא מתייחסת לזוית של ונוס אצלי בבתולה לבין המרס שלה בעקרב זה אורב של 4 מעלות בזוית של 60 הרמונית..
תסבירי לי בבקשה את ההבדל בין ונוס מרס בזוית הרמונית לבין ונוס מרס בזוית של 90, ומי נמשך למי מרס לונוס או ונוס למרס ??
הי שלומי
אתם נמשכיםמזה לזה (הרבה מעבר למשיכה מינית שישנה שם גם אתה אריה ירח קשת אופק דגים מ..אוד יצירתי ופועל הרבה מהבטן, נותן כל מה שיש לך ועוד קצת והכל בהגזמה שמש צמודת יופיטר עם הירח בקשת זה מלא שמחת חיים קוצים בתחת ואתה מאוד אוהב את החיים לפעמים חוץסר סבלנות ואתה תמיד במרכז
זו מאופקת, שוקלת את צעדיה וקצת ביישנית לרוב לא עסוקה בעצמה בכלל היא ביקורתית )ויחד עם זאת מאוד רגישה לביקורת( הרגישה מבוקרת בבית לא מעט ומאמא שלה סגנון מורה) הירח שלה יושב אמלך על ציר סית 7 אורנוס שלה על הירח שלך
כוכבים אישיים שלך צמודים לה לאופק ובבית ראשון
סטורן שלך צמוד לשמש שלה
בקיצור קשר מעניין אני חושבת שיש לכםמשעור בלתת חופש אחד לשני שניכם זקוקים לספייס
9:44
07/4/11
Offlineshlomisucre אמר
תודה רבה על המענה , תוכלי להסביר את ההבדל בין מרס ונוס למשל לבין מרס - מרס בסינסטרי נגיד בזוית של 60?
קודם כל אשמח לדעת אם מה שכתבתי לך נכון לדעתך (פידבק עבורי כך לומדים)
ונוס 60 למארס קליל נוח כן משיכה לא משהו מטורף ובועט כמו ריקוד וואלס כמטפורה
הבט של 90 זו משיכה מטורפת לא תמיד מסונכרנת אבל לא חולפת
והיי בהצלחה ......
סליחה, שלומי, אבל אתה מנסה בכוח לעקם את הדברים כך שיגיעו לאן שאתה רוצה שיגיעו.
זה לא עובד ככה. אתה כבר צריך לדעת מעצמך שזוית של אויר לא יוצרת משיכה גופנית, אבל אתה מתעקש.
וארה ענתה לך כל כך יפה ומפורט - אבל אתה לא קורא מה שהיא אומרת אלא שוב מושך לאן שאתה רוצה.
כבר אמרתי לך. צמידות-מולות זוהי המשיכה הזוגית הכי חזקה. אחרי זה סקוויר ולכן התייחסתי לסקוויר שביניכם ולא לסקסטייל.
ולא, לא חייב להיות קשר מרס-ונוס כדי שתהיה משיכה מינית. יש דרכים נוספות ליצור משיכה בין שניים.
גם קשרים בין אופק-ירח. גם קשרים בין שליטים משמעותיים, גם התאמה כללית של מפה מול מפה.
אבל מרס-ונוס זה פשוט ובולט לעין.
1 Guest(s)
Log In
Register

