Topic RSSיופיטר ברטרו בבית 8 ושמש במאזניים
היי מגי,
מפה של בחורה חמודה שפוטרה מעבודה ומתחילה חיפוש של מקום הבא שלה ואולי גם ההחלפת תחום ההתמחות.
2 שאלות נקודתיתיות.
1. יופיטר ברטרו בבית 8.
יופיטר ב8 סהכ אחלה דבר - אבל איך זה מתבטא כאשר זה ברטרו. בחורה שאובסס שלא יהיה לה כסף (ממש חרדה) יחד עם זה שהיא אורכת דין ולא חסר לה. ברור שצריך לראות מפה כולה. ואלי זה יותר ירח פלוטו, ובית 12 שמלא. אבל רציתי להבין יופיטר במקרה שלה.
2. בחורה לא נשואה ללא ילדים. וכאן השאלה לגבי הגשמת השמש. היא כל כולה בעבודה וקריירה תואמת בקשות השמש (עורכת דין). אבל השאלה זה נחשב להגשמה טובה כאשר אין לה זוגיות והיא לא מחפשת? מספיק שקריירה מכסה אנגריה של מאזניים?
אשמח לדיון

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: אורי אדם
Guest(s) 97
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4038
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2105
Alin: 1440
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 352
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5495
Posts: 57827
Newest Members:
naama, Tan, mayna, nerya, mirad, lamaloModerators: מגי אדם: 13332, alina: 1917
Administrators: אורי אדם: 38
© Simple:Press —
Log In
Register
Offline