Topic RSSיופיטר ברטרו בבית 8 ושמש במאזניים
היי מגי,
מפה של בחורה חמודה שפוטרה מעבודה ומתחילה חיפוש של מקום הבא שלה ואולי גם ההחלפת תחום ההתמחות.
2 שאלות נקודתיתיות.
1. יופיטר ברטרו בבית 8.
יופיטר ב8 סהכ אחלה דבר - אבל איך זה מתבטא כאשר זה ברטרו. בחורה שאובסס שלא יהיה לה כסף (ממש חרדה) יחד עם זה שהיא אורכת דין ולא חסר לה. ברור שצריך לראות מפה כולה. ואלי זה יותר ירח פלוטו, ובית 12 שמלא. אבל רציתי להבין יופיטר במקרה שלה.
2. בחורה לא נשואה ללא ילדים. וכאן השאלה לגבי הגשמת השמש. היא כל כולה בעבודה וקריירה תואמת בקשות השמש (עורכת דין). אבל השאלה זה נחשב להגשמה טובה כאשר אין לה זוגיות והיא לא מחפשת? מספיק שקריירה מכסה אנגריה של מאזניים?
אשמח לדיון

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: ara33, Tali mandala, shemesh
Guest(s) 113
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57845
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, maynaModerators: מגי אדם: 13336, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
© Simple:Press —
Log In
Register
Offline