AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
לכל חברותי הפורום
09/10/23
1:50
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מאחל לכולנו ימים בטוחים בתקופה סוערת זו.

והלוואי וזה יהיה מאחורינו במהרה.

שנמצא בתוכנו נחמה ולב שקט, ואנשים אוהבים סביבנו להיות איתם. 

flower6_png

09/10/23
9:20
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מצב מחריד. חזרנו לשואה

09/10/23
14:46
Avatar
leoleo
Member
Members
Forum Posts: 482
Member Since:
21/8/11
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי, הנה התחזית שלך. זה בסדר גודל של אסון טבע.

אמן יש לך לתת קצה אור לפי הדברים שאת רואה.

כמה כאב וזעזוע

09/10/23
22:42
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1152
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

אין אוויר לנשימה

10/10/23
9:00
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מקווה שכולן וכולם בריאות ושלמים

פיזית ונפשית

❤️

10/10/23
10:42
Avatar
gonzoy
Member
Members
Forum Posts: 971
Member Since:
15/10/11
sp_UserOfflineSmall Offline

אני בסדר תודה לאל ברוך השם. משפחה בעוטף הצליחה לברוח בזמן ועכשיו נמצאת במקום בטוח, יחסית. אלהים יודע מה יהיה מחר מחרתיים ואחרי זה...

10/10/23
12:37
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

gonzoy אמר
אני בסדר תודה לאל ברוך השם. משפחה בעוטף הצליחה לברוח בזמן ועכשיו נמצאת במקום בטוח, יחסית. אלהים יודע מה יהיה מחר מחרתיים ואחרי זה...  

איזה יופי שהצליחו לצאת משם בזמן!

10/10/23
17:34
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

leoleo אמר
מגי, הנה התחזית שלך. זה בסדר גודל של אסון טבע.

אמן יש לך לתת קצה אור לפי הדברים שאת רואה.

כמה כאב וזעזוע  

לילו יקרה, אני שוברת את הראש ואת הלב מה לומר, מחפשת נחמה לעצמי ולכולם.

לפי מפת המדינה היה צריך לקרות זעזוע, כן, אבל בחלומותי הרעים ביותר לא ציפיתי שזה יהיה ככה.

קיוויתי שאולי בלגן ההפגנות יספיק, אבל מסתבר שלא. מפת המדינה כבר מ2022 נמצאת תחת מתקפה

של פלוטו, אוראנוס ונפטון. זה לא דבר פשוט. 

אם יש נחמה כלשהי בזה, אז מפת המלחמה מדברת על 8 ימים. בינתיים עברו 4. 

וכל יום זה גיהינום. 

11/10/23
23:56
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

אני רואה כמה דברים במפת האירוע של המלחמה ובמעברים:

  • האופק של מפת המלחמה (10 מעלות מאזניים, מחושב לפי השעה 6:30 בבוקר יום שבת) בצמידות מדויקת לנפטון בבית 12 של מפת המדינה. גם השמש במפת המלחמה קרובה לנפטון במפת המדינה (מרחק 3 מעלות). מתחבר לי לכך שנתפסנו לא מוכנים, ביום שבת וחג, והבלבול וההלם, ואולי מסביר גם את גודל הזוועות.
  • ונוס, שליטת שמש+אופק של המדינה, הייתה במעברים בצמידות למארס של המדינה. 
  • מארס היה בצמידות לאופק של המדינה (3 מעלות לתוך בית ראשון), ובסקוויר מתמלא מדויק לפלוטו.
  • כל זאת על רקע המעבר הממושך של אורנוס על השמש של המדינה במעלה 22 שור. 
  • הירח במפת המלחמה נמצא בבית 10 - מה שביחד עם האופק-שמש ושאר הכוכבים במאזניים מראה לדעתי על החשיבות של האופן בו האירוע נתפס בזירה הבינלאומית, על האופן בו כל צד נתפס באירוע, הסטטוס של מדינת ישראל ושל ארגון הטרור בעיניי הציבור הרחב (במקרה זה - הקהילה הבינלאומית) והמשקל הרב של הדבר על התפתחות העניינים. מדינת ישראל נתפסת כמי שספגה פעולת טרור רצחנית ולא הומנית וצריכה להגן על עצמה, ואילו ארגון הטרור נתפס כבן דמותו של דאעש, וככזה - נטול זכות קיום. יש לכך השפעה מכרעת על הלגטימציה שלנו לפעול (ראו נאום ביידן והתמיכה הנדיבה של ארה"ב), ולכן על כל התפתחות האירוע. 
  • המהלכים העתידיים המשמעותיים של הירח במפת המלחמה הם: הפעלת הסקוויר מארס-פלוטו, ע"י סקוויר למארס ומיד לאחר מכן מולות לפלוטו. ההפעלה הזו אמורה להתרחש 6-7 יחידות זמן מפרוץ המלחמה, כלומר בסוף השבוע הקרוב. ביום שבת 14.10 צפוי לנו גם ליקוי חמה, וביחד עם הכניסה של מארס לעקרב - אני מעריך שיש סיכוי שבשלב הזה נהיה עדים להגברת עצימות הלחימה. ייתכן שזה יתבטא בכניסה קרקעית לעזה. 
  • מייד לאחר הזוויות המתוחות הללו של הירח למארס-פלוטו, הוא יוצר סמי סקסטייל נינוח עם ונוס. ונוס היא שליטה מרכזית במפה - שולטת על אופק, שמש, מרקורי, מארס וזנב דרקון. זו הזווית האחרונה של הירח, מה שאולי מעיד על סיום המלחמה תוך הסדר מדיני כלשהו שייתכן והפעם גם יחזיק מעמד. זה קורה במרחק יחידת זמן אחת מהמולות של ירח לפלוטו. האם יחידת הזמן הזו תהיה- יום, שבוע, חודש? ימים יגידו. אני מניח שלא מדובר על יום, וכנראה שגם לא שבוע.
  • ונוס במפת המלחמה היא כאמור שליטה משמעותית, והיא ממוקמת באריה בית 11. היא גם שליטת שמש-אופק במפת המדינה, ולכן אני נוטה לראות בה כמייצגת את מדינת ישראל במפת המלחמה. ואם אכן כך, אז הזווית האחרונה של הירח, סמי סקסטייל לוונוס, מראה לדעתי שנסיים את האירוע הזה בטוב. 
  • בסוף החודש צפוי ליקוי לבנה. אין לי פרטים עליו (מי שרוצה לשתף מוזמנת בשמחה), סביר להניח שתהיה לו גם כן השפעה על מהלך העניינים, יחד עם ליקוי החמה ב 14.10. המלחמה הזו מתנהלת כשברקע שני ליקויים מבעבעים להם ומציפים דברים אל פני השטח. אני תוהה אילו הפתעות עוד נכונות לנו בהשפעתם. 
  • בבית 4 של מפת האירוע נמצא פלוטו. מה שמסמל את התולדה של האירוע הזה. הרבה מוות כפי שאנחנו עדים לו בכאב רב, ואולי לא רק מוות של אזרחים ולוחמים, אלא גם מוות ולידה שלנו כחברה וכאומה. כבר עכשיו ברור שהחברה הישראלית לא תשוב להיות כפי שהייתה לפני ה 7 באוקטובר 23 - פצע מדמם וכואב מאין כמותו. חשוב לזכור שמוות ולידה תמיד באים ביחד. והלוואי שהתהליך, כואב ככל שהוא, יהיה חיובי ומגדל לחברה הישראלית. ומהצד השני, אולי פלוטו מסמל גם את סופו של ארגון הטרור שיזם את האירוע הזה.

אשמח לקרוא תובנות ומחשבות

מאחל לכולנו ימים שקטים ובטוחים

flower4_png

10/9/25
15:52
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1440
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי אדם אמר

leoleo אמר
מגי, הנה התחזית שלך. זה בסדר גודל של אסון טבע.

אמן יש לך לתת קצה אור לפי הדברים שאת רואה.

כמה כאב וזעזוע  

לילו יקרה, אני שוברת את הראש ואת הלב מה לומר, מחפשת נחמה לעצמי ולכולם.

לפי מפת המדינה היה צריך לקרות זעזוע, כן, אבל בחלומותי הרעים ביותר לא ציפיתי שזה יהיה ככה.

קיוויתי שאולי בלגן ההפגנות יספיק, אבל מסתבר שלא. מפת המדינה כבר מ2022 נמצאת תחת מתקפה

של פלוטו, אוראנוס ונפטון. זה לא דבר פשוט. 

אם יש נחמה כלשהי בזה, אז מפת המלחמה מדברת על 8 ימים. בינתיים עברו 4. 

וכל יום זה גיהינום.   

אם לא מדברים על ימים, יכול להיות שנים? 

אני לא יודעת איך לאכול את צורת הנהגה בארץ שכבר ממזמן לא משרתת את הצרכי החברה ורק הצרכים אישיים.

לא בטוחה שרוח הציונות קיימת שם רק הלוחמים שנלחמים מתוך אמון שזה הבית אבל גם לא מסכימים בקשר להתנהלות.

החלטות האלו מסכנות גם את ישראל מבחינה כלכלית חברתית במיוחד עם מה שקורה עכשו ...

האם יהיה לזה נקודת מפנה לטובה? 

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: אורי אדם
Guest(s) 95
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4038
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2105
Alin: 1440
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 352
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5495
Posts: 57827
Newest Members:
naama, Tan, mayna, nerya, mirad, lamalo
Moderators: מגי אדם: 13332, alina: 1917
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.