Topic RSS19:43
17/10/10
Offlineטוב אני אשאל שאלות ספציפיות, ואם מישהי/ו מתעניינים אז נתחיל לדבר ואם לא אז לא נורא :)
כאשר יש במפה הנטאלית אופק עקרב, האם שנת סולר עם ירח עקרב פחות מטלטלת? כי אנחנו מכירים את האנרגיות? אם מדובר בגבר, האם החוויה של אופק עקרב שונה מחוויה של אישה בשנת ירח עקרב?
האם יש משמעות לאופק במעלה 0 כשמדובר בסולר?
Rubella אמר
תודה מגי!ירח עקרב בסולר זה אוטומטית קלוז'ר, תמיד? ומה אם זה אופק?
יש נשים שבשנה של אופק עקרב דווקא יולדות. גם אצלו יש הרבה התחלה השנה בחיים, אבל מניחה שזה לא סותר את העובדה שבעקבות זה הוא יצטרך לעשות קלוז'רים
זה לא רק העקרב. זה גם האופק בתולה. לנקות מה שלא צריך, להוציא דברים מיותרים מהחיים. לעשות סדר במה שיש.
זו לא שנה של לחפש דברים חדשים וכיוונים חדשים אלא לדאוג שמה שיש יהיה נכון, מינימליסטי, חיוני ובמיטבו.
ולגבי נשים שיולדות עם ירח בעקרב - נשים יולדות עם ירח בכל מקום, לא שייך.
1 Guest(s)
Log In
Register

