Topic RSSara33 אמר
ואם בסינסטרי שמש/ונוס אצל מפה איקס צמודים בהבט של פחות ממעלה לפלוטו מפה וואימעבר לכך הירח של אחד במולות למארס של השני וסטורן בין הירח של מפה אחד ב90 מעלות למפה השנייה
האם סביר שתיווצר ביניהם מערכת יחסים כלשהי?
כן, בטח. המולות של מרס-ירח מביאה את הקשר.
ואז נכנסים לתמונה גם פלוטו וסאטורן, והדברים נהיים רציניים...
14:04
07/4/11
Offlineמגי אדם אמר
לגמרי. פלוטו חושף, זה טבעו.כשפלוטו של מישהו בקשר הדוק עם הונוס שלי - ברור שאני צריך לרדת לעומק העומק של
מערכות היחסים שלי, האמנות שלי, הדעות שלי. עם פלוטו אין בולמי-זעזועים ואין זיופים
ואין הגנות... אבל לזכור שפלוטו נמצא שנתיים על על אותן שתי מעלות, כך שכדי שזה
יהיה משמעותי עם אדם מסויים צריך שיהיה גם מדוייק, גם עוד דברים אישיים שקושרים
ובעיקר אופק.
הי מגי
כשאת כותבת אופק זה יכול להיות נאמר שירח של בעל מפה א באותו המזל של אופק מפה ב? כלומר הירח בסינסטרי בבית ראשון?
ובקשר לונוס/פלוטו בסינסטרי האם יש משמעות לבית בו זה מתקיים? במקרה שלי הפלוטו ב2 וראש מבנה עפיפון אם ונוס של מישהונ+השמש שלו צמודה אליו בפחות מאורב של מעלה זה שונה אם היה בקונסטילציה אחרת? וכמובן תודה וחג שמח
1 Guest(s)
Log In
Register