AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
מולות ונוס יופיטר
23/3/11
19:38
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מה היא אומרת?

ונוס באריה, יופיטר בדלי.

A woman's gentle heart

24/3/11
21:31
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

למה לא עונים לי?

A woman's gentle heart

26/3/11
12:48
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

 

מולות ונוס-יופיטר היא קשה במיוחד משום שאלה הם שני מיטיבים הנמצאים ביניהם במתח מתמיד.

 

הם גורמים לרצון תמידי בסיפוק חושי כלשהו, כמו אוכל או שתייה או מין או קניות

וחיפוש המתמיד אחר מה עושה לי טוב ומה מספק אותי.

גם סקוויר, גם מולות בין ונוס ליופיטר

גורמים לכך שהאדם רוצה עוד ועוד 

וצריך בכל פעם להעלות את רף ההנאה, וכך נשאר עוד יותר לא מסופק מאשר 

לפני האוכל או המין או הקניות...

 

צד האור של הזוית הזאת הוא בעיקר סביב ידע וסביב הבנת החוקים. 

הזוית הזו מעניקה לאדם גם רצון בהשכלה רחבה, בעיקר סביב ספרות ואמנות

וגם חוש צדק והבנה נכונה של חוקי הקוסמוס.

 

ההבנה הזאת נובעת מכך שכמו תמיד עם מולות,

האדם שיש לו אותה במפה בוחן בחריפות כל הצהרה וכל נוהג מקובל

ושואל את עצמו מחדש אם זה נכון או לא. 

 

אדם שמחפש אחר פילוסופיית חיים, אוהב לקרוא, מעורב בנושאים תרבותיים ואמנותיים

ובעצמו תורם להם. 

 

confusedsmile

26/3/11
12:53
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה, מגי.

האם הזוית הזו יכולה לתת צורך מוגזם וחולני בסטטוס?

בעיקר סטטוס שקשור לאישה - רצון לראות לידי אישה שנראית טוב ומגדירה אותי (זה לא במפה שלי, נתתי את עצמי בתור דוגמה)

A woman's gentle heart

26/3/11
13:11
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

לא, לא חושבת. סטטוס לא קשור ביופיטר, לגמרי לא.

26/3/11
13:21
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מה לדעתך יכול לתת צורך כזה בסטטוס שקשור לאישה?

A woman's gentle heart

26/3/11
17:10
Avatar
lyra
אורח
Guests

"הם גורמים לרצון תמידי בסיפוק חושי כלשהו, כמו אוכל או שתייה או מין או קניות

וחיפוש המתמיד אחר מה עושה לי טוב ומה מספק אותי.

גם סקוויר, גם מולות בין ונוס ליופיטר

גורמים לכך שהאדם רוצה עוד ועוד 

וצריך בכל פעם להעלות את רף ההנאה, וכך נשאר עוד יותר לא מסופק מאשר 

לפני האוכל או המין או הקניות…"

 

מגי, אז מה עושים?? מה כן מספק את ה"רעב"??

ומה בעצם ההבדל פה בין ה-180 ל-90? 

איזה פתרון היית מציעה לכל אחת מהזוויות?

26/3/11
17:21
Avatar
lyra
אורח
Guests

"בעיקר סטטוס שקשור לאישה – רצון לראות לידי אישה שנראית טוב ומגדירה אותי".

 

קפה, אני לא בטוחה שהמילה סטטוס היא המילה שהייתי בוחרת, אבל מה שתיארת מאוד מתאים לשילוב אריה מאזניים. ונוס באריה או ונוס במאזניים צריכים אישה ייצוגית. אשה מטופחת ויפה שאפשר להשוויץ בה.

אם את מוסיפה את מוטיב ההגדרה העצמית דרך בן הזוג את צריכה ללכת לבית 7 – למשל שמש ב-7.

ואולי (לא בטוחה) גם ונוס על MC מבית 10.

26/3/11
17:57
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

ליירה הג'ינג'ית, 

 

מה עושים? מתמירים את הפיסי ברוחני.

 

לוקחים את העוצמה של הסקוויר או המולות של ונוס-יופיטר

לכיוונים המעודנים יותר שלה, כמו למשל טיולים בטבע, פרחים, תרבות, ספרות,

ספורט, תחרויות רכיבה, תנועה בכלל והרבה מאד ספרים וקריאה.

כלומר, במקום סיפוקים קלים ומיידיים, כמו קניות או אוכל, שמטבעם בנויים כך שלא יענו על הצורך 

הנפשי האמיתי, מנסים למצוא את הרמה הגבוהה יותר של שני הכוכבים.  

 

עם זויות זה תמיד דרגות. הפרשנות לזוית קשורה לרמת ההתפתחות של האדם

והנכונות שלו להיאבק ולהוציא את הטוב ממנה.

 

כל זוית דיסהרמונית היא הזדמנות למאבק. בלי מאבק חרוף בין "כן" ו"לא" לא משיגים כלום. 

26/3/11
18:23
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי, ומה אומר סקסטייל בין ונוס ליופיטר? 

 

ליירה, בדיוק!t-bigsmile ונוס באריה זה מה שחיפשתי. יש כזאת. ושאלה לי אליך. האם ונוס באריה יכולה להסתפק בבן זוג מצליח וחשוב, גם אם הוא לא יפה במיוחד?

A woman's gentle heart

26/3/11
20:30
Avatar
lyra
אורח
Guests

טנקס, מגי :)

 

קפאית - היופי של הפנים קצת פחות רלוונטי, אבל כן צריך גוף משובח. גם בן הזוג וגם בת הזוג צריכים להיות מרשימים, אתלטיים (גברים שאוהבים רגליים שריריות אצל נשים) ומצליחנים. חשוב שבן הזוג יהיה לבוש טוב. ייצוגי. אדם מוזנח או לא מטופח גם אם יהיה יפהפה יפסל על הסף. וכמובן חשוב הבטחון העצמי, הגאווה. מישהי שאפשר להניח עליה יד ולהודיע באגביות לעולם, אתם רואים את הפצצה הזו, היא שייכת לי.

26/3/11
21:10
Avatar
kafe
חבר
Members
Forum Posts: 1288
Member Since:
28/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

ליירה, תודה רבה. הבנתי שני דברים - 

למה אחי תמיד מכוון גבוה בבנות.

ושיהיה לי סיכוי אצל אהובתי רק אם אקבל פרס ישראל ואחטב את הגוף.

 

עכשיו עוד שאלה - לאבא שלי יש ונוס באריה צמודה לפלוטו. ואילו אמא שלי לא עונה על אף קריטריון שציינת לעיל. יכול להיות שצמידות לפלוטו משנה את הדרישות של ונוס?

A woman's gentle heart

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: קשת, Tali mandala, bunny
Guest(s) 89
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1444
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5499
Posts: 57849
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1920
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.