Topic RSSתודה חמודות! אין עלייך ארה, תמיד זוכרת...
אני לגמרי באאוט. אחי העיר אותי היום בבוקר עם מזל טוב אחותי ואני אומרת לו
על מה אתה מדבר, זה רק עוד שבועיים. לא, הוא אומר לי, זה היום, היום הארוך בשנה,
לפי זה אני יודע. אני קצת כמו בן אדם שחי על אי בודד שיש בו ציפורים, עצים ומחשב
וספר גדול ושמן עם דדליין.
אז שוב תודה ואהבה לכל המברכות, ריגשתם אותי!
נשיקות

14:37
26/7/24
Offlineמגי יקרה,
קצת באיחור...
יום הולדת שמח והמון מזל טוב!!!
אני כ"כ שמחה שהכרתי ופגשתי אותך.
את מורה נפלאה לאסטרולוגיה ולא סתם בחרתי ללמוד ממך.
אני כ"כ מעריכה את הידע שלך, הגישה החיובית שלך וראיית הטוב, ובמיוחד את תחושת האחריות שלך בעיסוק בבני אדם,
ההבנה שאנחנו עוסקים בדיני נפשות ולכן עלינו לשקול את מילותינו ולדעת את מקומנו כאסטרולוגים, אנשי מקצוע ובכלל כבני אדם על הכדור הזה
.
שיהיו עוד הרבה שנים נפלאות ובהצלחה עם הוצאת הספר השלישי 
1 Guest(s)
Log In
Register










תודה תודה תודה