Topic RSSהלטאה מסמלת צד קטן, עדין ואולי שונה שבך .. חלק אינטואיטיבי, טבעי או יצירתי.
ברגע שהיא נעלמה הופיעה חרדה, וברגע שחזרה חשת שמחה עצומה. זה משקף כמה את קשורה למהות הזו (יצירתיות, אינטואיטיביות), גם אם לפעמים נדמה לך שזה נעלם.
אל תפחדי שהדברים העדינים בך ילכו לאיבוד.. מה שמהותי לך תמיד יחזור, אם תתני לו מקום.
גם לטאות ידועות ביכולת ההתחדשות שלהן (זנב שצומח מחדש).
החלום יכול לרמוז על תקופה שבה את מתחדשת ... אולי אחרי פחד או אובדן קטן. החרדה מייצגת את החשש מהשינוי, והשמחה את ההבנה שיש בך כוח ריפוי עצמי.
אולי גם החלום מזכיר שמי שנעלם יכול לחזור, ומה שנדמה שאבד לך לפעמים רק עבר שינוי. ייתכן שזה מסר לגבי קשר, חוויה או אפילו חלק בנפש שלך..
מה הכי מתחבר לך לתקופה הזאת של החיים?
10:45
07/4/11
Offlinealina אמר
הלטאה מסמלת צד קטן, עדין ואולי שונה שבך .. חלק אינטואיטיבי, טבעי או יצירתי.ברגע שהיא נעלמה הופיעה חרדה, וברגע שחזרה חשת שמחה עצומה. זה משקף כמה את קשורה למהות הזו (יצירתיות, אינטואיטיביות), גם אם לפעמים נדמה לך שזה נעלם.
אל תפחדי שהדברים העדינים בך ילכו לאיבוד.. מה שמהותי לך תמיד יחזור, אם תתני לו מקום.
גם לטאות ידועות ביכולת ההתחדשות שלהן (זנב שצומח מחדש).
החלום יכול לרמוז על תקופה שבה את מתחדשת ... אולי אחרי פחד או אובדן קטן. החרדה מייצגת את החשש מהשינוי, והשמחה את ההבנה שיש בך כוח ריפוי עצמי.
אולי גם החלום מזכיר שמי שנעלם יכול לחזור, ומה שנדמה שאבד לך לפעמים רק עבר שינוי. ייתכן שזה מסר לגבי קשר, חוויה או אפילו חלק בנפש שלך..
מה הכי מתחבר לך לתקופה הזאת של החיים?
וואי אלינה תודה קלעת בול ממש
מתחבר לי לגמרי אני מלאה חששות משינויים וכן חידוש קשרים ושינוי במערכות יחסים זה הכי מדבר אלי תחלס קלעת ותודה
ara33 אמר
חלמתי שלטאה קטנה וחמודה מיודדת איתי
היא נעלמה והייתי ממש חרדה לה ופתאום חזרה וממש שמחתי...
חלום משונה ממש אשמל לפרוש אם מישהו בקיא....
איזה נחמד! הלטאה קשורה בחלומות. חיה עתיקה. מדברת על מדיטציה
ועל מסרים המגיעים בחלומות. אומרת לעצור רגע, להתבונן. וכמו שהיא נחבאת בין
הסלעים, כשהיא מופיעה היא אומרת לשים לב לצד המוצל, החבוי, של החיים.
השאלה שהיא הביאה לך כאן היא - האם חששות ופחדים הם שמנחים אותי
או לחילופין, חלומות בהירים וטובים? האם אני מאפשרת לתחושות דימיוניות להוציא
אותי משיווי משקל - או להיפך, להעשיר ולשמח אותי? נותנת הזדמנות לאפשר לדברים
שתמיד חלמתי עליהם לבוא ולהתממש בחיי.
והרבה פעמים הלטאה פשוט אומרת שחסרות לך שעות שינה וצריך להתארגן פשוט לישון יותר.
![]()
20:52
07/4/11
Offlineמגי אדם אמר
ara33 אמר
חלמתי שלטאה קטנה וחמודה מיודדת איתי
היא נעלמה והייתי ממש חרדה לה ופתאום חזרה וממש שמחתי...
חלום משונה ממש אשמל לפרוש אם מישהו בקיא....
איזה נחמד! הלטאה קשורה בחלומות. חיה עתיקה. מדברת על מדיטציה
ועל מסרים המגיעים בחלומות. אומרת לעצור רגע, להתבונן. וכמו שהיא נחבאת בין
הסלעים, כשהיא מגיעה אלינו היא אומרת לשים לב לצד המוצל, החבוי, של החיים.
השאלה שהיא הביאה לך כאן היא - האם חששות ופחדים הם שמנחים אותי
או לחילופין, חלומות בהירים וטובים? האם אני מאפשרת לתחושות דימיוניות להוציא
אותי משיווי משקל - או להיפך, להעשיר ולשמח אותי? גם נותנת הזדמנות לאפשר לדברים
שתמיד חלמתי עליהם לבוא ולהתממש בחיי.
והרבה פעמים הלטאה פשוט אומרת שחסרות לך שעות שינה וצריך להתארגן פשוט לישון יותר.
![]()
תודה!!!!
וזה כלכך נכון הדמיונות מוציאים אותי משיווי משקל וגם מפלט נוח ובטוח
והלטאה הזאת היתה ממש מתוקה
1 Guest(s)
Log In
Register