AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
מן הסתם ניתנת לראויים - כייף של זוית...
23/12/11
16:39
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

°144 סאטורן-כירון

 

בי-קווינטייל בין סאטורן לכירון תורמת להצלחה בולטת ומשנת חיים המתרחשת לאדם ברגע מכונן בחייו.

אם בזכות תפקיד מתאים במיוחד, מילגה, חשיפה פתאומית, אירוע ממוזל, פגישות עם אנשים מיוחדים,

מורים חכמים שעל הדרך...

 

כמו בכל קשרי סאטורן וכירון שמנינו עד כה, גם כאן יהיו באדם ערכים ברורים ויציבים המנחים אותו,

היגיון בריא ושיקול דעת, נחישות ונכונות להשקיע. המיוחד בבי-קווינטייל שהיא מצביעה על צניעות יתרה שבאדם, ונטייה להתבדל ולהתרחק ולא לשתף אחרים בתוכניותיו ובמה שבאמת חשוב לו.

אדם העסוק בעניינוֹ, ולרוב כורך את חייו סביב נושא מוגדר ותובעני הממלא את כל זמנו, מחשבותיו ולימודיו.

זוית טובה מאד להמצאה או גילוי שאדם פוגש בהם שלא במתכוון, והזדמנות המופיעה מאליה בשמי חייו ומקדמת באחת את הנושא שלו. כמו כן הזוית תורמת למזל סביב מגורים או רכוש.

אדם המקבל הכוונה נכונה ממורים ומבוגרים, ובדרך כלל יהיה מוכר כאדם נקי כפיים ושלם עם עצמו,

מוערך מבלי שיבקש זאת.

אנשים שעושים הרבה, מצליחים במקצועם, והבחירות האינטואטיביות שהם לוקחים מוכיחות את עצמן נכונות. מתקדמים לא בדרך שבתאית איטית ומטפסת, אלא בקפיצה בולטת אחת או שתיים בחייהם,

המגיעה בעקבות עבודה ממושכת, שקטה, איטית ומוקפדת, שאין בה שאיפה מכוּונת.

בכפוף למכלול הקונסטלציה הזוגית במפה, הזוית עוזרת לאדם גם במציאת האהבה הנכונה לו.

 

הבי-קווינטייל סאטורן-כירון מבקשת להעניק לאדם ביטחון ביכולותיו ובכשרונו על-ידי הכרה בלתי צפויה

והערכה גלויה שהוא מקבל, או עזרה ברורה המושכת אותו בדיוק לאן שהוא צריך להגיע, המגיעות במקום וברגע הלא צפוי, ומבלי שהאדם ביקש אחריהן.

זוית ממוזלת ונעימה ביותר, תורמת לכל מפה.  

 

(זיגמונד פרויד, צ'ה גווארה, פריס הילטון, איוונקה טראמפ, מרק טווין , ומשלנו: אוריא אדם, אלי-משי) 

23/12/11
16:44
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

מגי סליחה שזה לא קשור, אבל את מקבלת את ההודעות שלי?

24/12/11
10:34
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOnlineSmall Online

תודה מגי

זה מבהיר לי כל מני דברים בקשר למפות שראיתי לאחרונה

24/12/11
11:35
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

אוריא, אלי - תגיבו.... frown

24/12/11
20:19
Avatar
amy27
Member
Members
Forum Posts: 165
Member Since:
27/11/11
sp_UserOfflineSmall Offline

היי:)
לי יש 147 בינהם, זה נחשב?
ואם יש גם סקוור בין שבתאי למרס וגם אופק גדי תהיה התקדמות שבתאית למרות הזוית החביבה הזו, נכון?
בכל מקרה תודה טוב לדעת:))))

שמש אריה / ירח קשת / אופק גדי

25/12/11
10:51
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

147 מתאימה לקווינקנקס, שהאורב שלה הוא 3 מעלות, ולא לבי-קווינטייל, שהאורב שלה 2.

t-donno

25/12/11
13:50
Avatar
eli_meshi
אורח
Guests

נשמע מתאים, אבל אני עדיין מחכה להכרה הלא צפויה.

אגב, מלבד אותו עניין ההכרה, זה נשמע כמו זווית של 72.

25/12/11
14:09
Avatar
amy27
Member
Members
Forum Posts: 165
Member Since:
27/11/11
sp_UserOfflineSmall Offline

מה זוית קווינקנקס אומרת במקרה הזה?

שמש אריה / ירח קשת / אופק גדי

26/12/11
8:50
Avatar
שגיב
אורח
Guests

מגי 

לי יש במפה 147 מעלות כירון שבתאי ו146 כירון פלוטו (אופק בתולה )

זה נחשב? עורב של 3 מעלות?  t-happy

26/12/11
8:51
Avatar
שגיב
אורח
Guests

אורב...

26/12/11
8:55
Avatar
שגיב
אורח
Guests

אה רק עכשיו ראיתי שציינת שזה בין לבין.. יש מצב שמכיוון שפלוטו צמוד לשבתאי אצלי ומקרין 146 מעלות לכירון זה איכשהו מושך אותו לכיוון ה144.. ?

26/12/11
8:57
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

כירון פלוטו כן, זה עולמי, וזה שייך לגילויים הגדולים וחוש ההמצאה של שכבת הגיל שלך,

וגם משפיע עליך אישית. 

לגבי הזוית השנייה, אני בדרך כלל מחליטה לפי מכלול המפה והאדם, לאן זה מושך יותר...

20/1/12
9:20
Avatar
שירין
אורח
Guests

בגלל הטופיק הזה בדקתי מה מה קורה אצלי בין הצמידות כירון-שבתאי שלי ובין הירח.

וראיתי: שהירח עושה 144 לשבתאי.

           אבל שלכירון הוא עושה 150

 

מה אפשר להגיד על הקונסטלציה הזאת? הרי אי אפשר לגמרי להפריד בין כירון ושבתאי, אז איך הזוית הזו משפיעה על הזוית הזו?

 

ואיך שני המורים האלו משפיעים לי על הירח? האם באמת אפשר להגיד שאחד מהם משפיע עלי בצורה של BQ והשני בצורה של קווינקנס?

21/1/12
9:34
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

שירין, את עושה נכון שאת מסתכלת ביחד על כירון וסאטורן. 

כשאחד מהם ב-144 ואחד ב-150 לשליט השמש שלך - זה גם גילוי וגם שיפור וחידוד אינסופי.

גם מתנות, וגם התמודדות סיזיפית וחוזרת איתן...

הנושאים יהיו קשורים בכל מה שחשוב בחייך, משום שהקונסטלציה הזו מחברת בין שמש לירח

כולל הגשמה אישית, כולל משפחה, אהבה, איש...

kissfrown

16/12/14
20:11
Avatar
Lee
חבר
Members
Forum Posts: 2106
Member Since:
13/12/12
sp_UserOfflineSmall Offline

מקפיצה שרשור ישן t-happy.

 

מה תעשה זווית 144 בין סאטורן ליופיטר?

 

(בכלל, אני מאד מתקשה להבין את הזווית הזו. לא הצלחתי להבhן, לדוגמה, מדוע 144 בין סאטורן לכירון תשפיע באופן שבו מגי תיארה אותה).

17/12/14
8:55
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

144 בין יופיטר וסאטורן מספרת על אנשים המבינים בחוש את מורכבות החוקים ויודעים לפעול בהרמוניה בתוך המערכת. מי יותר מי פחות, עוזרת להימנע מצרות, במיוחד מול בכירים ומול חוק ושלטון. אנשים בעלי רעיונות טובים המשפיעים על קו המחשבה המקובל. יודעים איך לא גולשים מעבר לכישוריהם ולא מבקשים הצלחה או מעמד רם אלא בוחרים במה שהולם את מזגם והקצב שלהם, ולא במה שנחשב. מביאה הצלחה בזכות תפקיד המגיע במועדו הנכון. 

17/12/14
9:06
Avatar
rogue
אורח
Guests

האם מרגישים טרנזיטים בזוויות המשניות (144, 135)? נגיד פלוטו עושה 144 לשמש.. מרגישים? זה אותו דבר כמו טרנזיט מולות/סקוויר משמעותי או סתם מין דברים קטנים כאלה פה ושם? 

17/12/14
11:03
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

לא יודעת, לא עקבתי במיוחד. משהו בטח כן, אבל אין להשוות עם זויות ראשיות. ממש לא. 

17/12/14
12:06
Avatar
Lee
חבר
Members
Forum Posts: 2106
Member Since:
13/12/12
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה מגי.

 

(עדיין, אגב, אני לא מבינה איך מנתחים אותה. איך תופסים את אופיו של החיבור בין שתי פלנטות בהקשר המיוחד הזה.)

17/12/14
14:46
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13336
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

זוית הרמונית ממשפחת הקווינטייל. מדברת על יכולת טובה להבין מבנה ופרטים, כשרון שהגיע לשלמות, גילוי.

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: ara33, shemesh
Guest(s) 100
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57845
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13336, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.