Topic RSS18:17
07/4/11
Offlineshemesh אמר
מה המשמעות של זה?shemesh אמר
מה המשמעות של זה?מאחר והירח מסמל את איך שאנחנו חווים את אמא שלנו ,את האינסטינקטים הבסיסיים ביותר,הרגשות, כשההבטים קשים החוויה הראשונית שלנו עם העולם לא פשוטה,יש קונפליקטים רגשיים פעמים רבות תהיה תחושה של חוסר שייכות לדוגמא למדינה או סביבה אם הירח במזל מים האדם לא יחשוף רגשות בקלות. האם זו המפה שלך? זוכרת שהיתה התלבטות אם הירח אצלך בבית 8 או 9 (פלסידוס או קוח) במקרה של השאלה ששאלת זה ממש משנה
0:38
04/12/24
Offlineara הטובה תמיד את עונה כל כך יפה
המפה הזאת לא שלי. והירח שם במזל אויר אבל בבית 12.
הקשיים הרגשיים וחוסר השייכות שציינת זאת 'רק' חוויה ראשונית של מפגש עם העולם (שניתנת אולי לעיבוד וריפוי)
או משהו נוכח שפיע ומתחדש כל הזמן?
האמת גם אצלי (ושאפו על הזיכרון שלך!) יש הרבה ובעיקר סקוורים בהבטי הירח.. אבל לא רק.
והירח אכן 8 לפי קוח ו-9 לפי פלאסידיוס (כך מאייתים?)
אם הוא בבית 8 אז נראה לי מייצר התחלפות עם פלוטו, בעקרב בית 4 אצלי.
ואיך הסקווירים כן או לא יכולים לענות על שאלת מיקומו המדויק של הירח?
5:51
07/4/11
Offlineshemesh אמר
ara הטובה תמיד את עונה כל כך יפההמפה הזאת לא שלי. והירח שם במזל אויר אבל בבית 12.
הקשיים הרגשיים וחוסר השייכות שציינת זאת 'רק' חוויה ראשונית של מפגש עם העולם (שניתנת אולי לעיבוד וריפוי)
או משהו נוכח שפיע ומתחדש כל הזמן?האמת גם אצלי (ושאפו על הזיכרון שלך!) יש הרבה ובעיקר סקוורים בהבטי הירח.. אבל לא רק.
והירח אכן 8 לפי קוח ו-9 לפי פלאסידיוס (כך מאייתים?)
אם הוא בבית 8 אז נראה לי מייצר התחלפות עם פלוטו, בעקרב בית 4 אצלי.
ואיך הסקווירים כן או לא יכולים לענות על שאלת מיקומו המדויק של הירח?
הירח=רגש והוא תמיד קיים למרות שעם השנים אנחנו מסגלים עוד תכונות והתנהגויות הוא כן מבטא עצמו במיוחד כשטוב לנו ומרגישים מאוד בנוח או להפך כשאנחנו בלחץ ורע לנו...ירח בבית 12 ועוד עם הבטים קשים בלבד ממש לא פשוט לו לבטא רגשות ובאופן ישיר תמצאי נשים כאלה למשל שעובדות בסיעוד , אחיות, עו"ס וכו'
ובקשר לשאלה עם במזל מים כי מזלות מים פגיעים כבר מלחתחילה אז שחווה מגיל קטן חוויות רגשיות לא פשוטות מסתגר ונהיה חשדן במיוחד בעקרב
15:02
04/12/24
Offlineara33 אמר
הירח=רגש והוא תמיד קיים למרות שעם השנים אנחנו מסגלים עוד תכונות והתנהגויות הוא כן מבטא עצמו במיוחד כשטוב לנו ומרגישים מאוד בנוח או להפך כשאנחנו בלחץ ורע לנו...ירח בבית 12 ועוד עם הבטים קשים בלבד ממש לא פשוט לו לבטא רגשות ובאופן ישיר תמצאי נשים כאלה למשל שעובדות בסיעוד , אחיות, עו"ס וכו'
ובקשר לשאלה עם במזל מים כי מזלות מים פגיעים כבר מלחתחילה אז שחווה מגיל קטן חוויות רגשיות לא פשוטות מסתגר ונהיה חשדן במיוחד בעקרב
תודה ארא !
הקושי בא לידי ביטוי רק בביטוי הרגשות, או שגם הרגשות עצמם הם יותר ורכבים / רגישים / קשים להכלה?
יש דרכים ספציפיות להיפתח, להקל ולשחרר? או שזה חסר סיכוי? אולי אפילו לא נצרך? המפה אמורה לספר את זה?
ולבי הירח שלי,
'היתה התלבטות אם הירח אצלך בבית 8 או 9 (פלסידוס או קוח) במקרה של השאלה ששאלת זה ממש משנה'
ניתן באמת ללמוד ולהסיק משהו לגבי הנ"ל בהתייחס לריבוי הסקווירים?
19:11
07/4/11
Offlineוואי שאלה מעניינת
המקום הטבעי של הירח הוא מזלות מים אז צינור הרגשות זורם הכי טבעי אינסטינקטיבית יודע לזהות מי ומה טוב לא וכן יותר חשדן ופגיע בהבטים קשים
בהקשר לירח אצלך אז ההבטים מעורבים שזה ממש טוב ומאוזן אם הוא בבית 8 אז הוא נוטה יותר למשברים רגשיים, )כל מה שבית 8 מסמל דומה לירח בעקרב בבית 9 יותר יופיטרי ואני חייבת לצאת חחחח לכן כתבתי מגומגם אמשיך שבת שלום לבנתיים
1 Guest(s)
Log In
Register