Topic RSSצמידות נפטון וסטורן ועוד בטלה ... מתקופת הרנסנס הם לא נפגשו בטלה..
פעם האחרונה זה היה ב 1989 - נפילת חומת ברלין, קריסת ברה"מ מתחילה, אמון עולמי במבני שלטון מתערער. אידיאלים התנגדו עם מוסדות.
הם נפגשו ב 1953 - בתחילת מלחמה הקרה, וגם ב 1917 - מהפכת ברוסיה – התחלה של ברה"מ. גם מלחמת העולם הראשונה שהתחילה כהתפכחות מחרבתית.
למרות שהם לא נפגשים על אותה מעלה (רק בפברואר 2026) אני מרגישה התקרבות שלהם ממש.
כאוס במסגרות ומסגור של כאוס.
אולי בגלל שיש לי גדי חזק וגם דגים — אני מרגישה את זה ביתר עוצמה.
יש פה עוד כאלה? חח
רוצים לדבר על הצמד הזה?
לברר מחדש את הזהות שלך. מה את רוצה באמת? ייעדים שלך?
תקופה לבנות חזון גם רוחני גם מקצועי שהוא גם מעשי וגם מעורר השראה.
זה יכול להיות שינוי בסגנון החיים.
לא לבהל מהבלבול - זאת תקופה של המסת האגו הישן כדי לבנות חדש...
ממליצה על יומן שמסכם רגשות.
ירידה באנרגיה כי את מחפשת משמעות וזה לא דבר פשוט - זה דורש בבדיקה, מאמץ, התנסות (לדעת להתמודד עם עייפות, רגישות - אולי יהיה צורך חזק במנוחה והתכנסות).
הקשבה לגוף, לחלומות, לאינטואיציה אבל יחד עם זה לשמור על פרקטיות..
לשמור על המאזן מאוד עדין..
12:22
02/12/17
Offlineנפטון ושבתאי נצמדים אצלי בקרבה של ic(אצלי הוא נמצא ב0 בטלה)
ובכללי שבתאי שליט השמש שלי שבגדי וצמודה לנפטון.
שבתאי ונפטון במעבר גם יוצרים זווית לכוכבים שיש לי בבית 12 (ונוס במעלה 1 ויופיטר במעלה 6)
אני עכשו בדיוק בחיפושי עבודה ועובדת על עצמי פסיכולוגית...
מקווה שעם כניסת אוראנוס לתאומים ועם השאר הכוכבים - זה יביא את השינוי במה שנחוץ.
קצת הרבה יש חשבון נפש
Alin אמר
נפטון ושבתאי נצמדים אצלי בקרבה של ic(אצלי הוא נמצא ב0 בטלה)ובכללי שבתאי שליט השמש שלי שבגדי וצמודה לנפטון.
שבתאי ונפטון במעבר גם יוצרים זווית לכוכבים שיש לי בבית 12 (ונוס במעלה 1 ויופיטר במעלה 6)
אני עכשו בדיוק בחיפושי עבודה ועובדת על עצמי פסיכולוגית...
מקווה שעם כניסת אוראנוס לתאומים ועם השאר הכוכבים - זה יביא את השינוי במה שנחוץ.
קצת הרבה יש חשבון נפש
אורנוס תפקידו במקומו..
צמידות נפטון סטורן - נושא אחר..
אין טעם לחכות לאורנוס.. צריך לעבוד עם כל אחד מהכובים לפי הדרישות והנושאים שהם מביאים לטיפול..
לא מערבבים שמחה בשמחה..
דעתי..
נראה לי שהצמידות המתמשכת הזו של נפטון-סאטורן גורמת לכולנו לחוש את
החוסר ביטחון וחוסר יציבות וחוסר שליטה וחום לא שפוי ובעיקר המה-יהיה הזה שכולנו בתוכו...
מצד שני, התשובה הקלאסית של נפטון היא - אמונה. לסמוך על היקום. לסמוך
שהמדינה הזאת מוגנת. להאמין בטוב ובחסד הבסיסי שבקיום.
ואילו והפתרון של סאטורן הוא - השתדלות. אנחנו נעשה השתדלות, משמיים יעזרו.
אז על כורחנו הצמידות הזאת מובילה אותנו להאמין, כי על מה שהכרנו
אנחנו לא יכולים לסמוך יותר.
1 Guest(s)
Log In
Register