AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
נפטון צמידות סטורן
17/6/25
21:18
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

צמידות נפטון וסטורן ועוד בטלה ... מתקופת הרנסנס הם לא נפגשו בטלה..

פעם האחרונה זה היה ב 1989 - נפילת חומת ברלין, קריסת ברה"מ מתחילה, אמון עולמי במבני שלטון מתערער. אידיאלים התנגדו עם מוסדות.

הם נפגשו ב 1953 - בתחילת מלחמה הקרה, וגם ב 1917 - מהפכת ברוסיה – התחלה של ברה"מ. גם מלחמת העולם הראשונה שהתחילה כהתפכחות מחרבתית.

 

למרות שהם לא נפגשים על אותה מעלה (רק בפברואר 2026) אני מרגישה התקרבות שלהם ממש.

כאוס במסגרות ומסגור של כאוס.

 

אולי בגלל שיש לי גדי חזק וגם דגים — אני מרגישה את זה ביתר עוצמה.
יש פה עוד כאלה? חח 

רוצים לדבר על הצמד הזה?

18/6/25
19:01
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1152
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

הדבר הראשון שעלה לי זה האם זה אומר שיש סיכוי להפיכה שלטונית באיראן

18/6/25
19:42
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

לגמרי כן. אבל יקח זמן.

כי צמידות רק בשנה הבא.

מה שכן זאת הנראת כההתחלה...

27/6/25
0:21
Avatar
Doris
Member
Members
Forum Posts: 80
Member Since:
12/8/20
sp_UserOfflineSmall Offline

אותי מעניין איך הצמידות הזו משפיעה באופן אישי, כטרנזיט. על שמש, אופק, ירח.

שני כוכבים כל כך שונים. אני מבינה מה מעבר סטורן רוצה ממך ומה מעבר נפטון, אבל לא ברור לי איך צריך להתמודד עם מעבר של שניהם יחד...

27/6/25
14:53
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

לברר מחדש את הזהות שלך. מה את רוצה באמת? ייעדים שלך?

תקופה לבנות חזון גם רוחני גם מקצועי שהוא גם מעשי וגם מעורר השראה.

זה יכול להיות שינוי בסגנון החיים.

לא לבהל מהבלבול - זאת תקופה של המסת האגו הישן כדי לבנות חדש...

ממליצה על יומן שמסכם רגשות.

 

ירידה באנרגיה כי את מחפשת משמעות וזה לא דבר פשוט - זה דורש בבדיקה, מאמץ, התנסות (לדעת להתמודד עם עייפות, רגישות - אולי יהיה צורך חזק במנוחה והתכנסות).

הקשבה לגוף, לחלומות, לאינטואיציה אבל יחד עם זה לשמור על פרקטיות..

 

לשמור על המאזן מאוד עדין..

28/6/25
18:20
Avatar
Doris
Member
Members
Forum Posts: 80
Member Since:
12/8/20
sp_UserOfflineSmall Offline

מעניין מאוד :) 

 

את מדברת על לבנות זהות

ועל המסת ובניית האגו,

האם זה כי מדובר על שמש/אופק/ירח בטלה?

29/6/25
16:33
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

התייחסתי לשלושה..

30/6/25
12:22
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1440
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

נפטון ושבתאי נצמדים אצלי בקרבה של ic(אצלי הוא נמצא ב0 בטלה)

ובכללי שבתאי שליט השמש שלי שבגדי וצמודה לנפטון.

שבתאי ונפטון במעבר גם יוצרים זווית לכוכבים שיש לי בבית 12 (ונוס במעלה 1 ויופיטר במעלה 6)

אני עכשו בדיוק בחיפושי עבודה ועובדת על עצמי פסיכולוגית...

מקווה שעם כניסת אוראנוס לתאומים ועם השאר הכוכבים - זה יביא את השינוי במה שנחוץ.

קצת הרבה יש חשבון נפש

30/6/25
14:51
Avatar
shemesh
Member
Members
Forum Posts: 117
Member Since:
04/12/24
sp_UserOfflineSmall Offline

אצלי במפה (ואצל עוד בני גילי מה שראיתי - 1989)
נפטון וסטורן בצמידות במפת לידה.
במקרה שלי, בגדי.

ההתקרבות הנוכחית שלהם אמורה להיות משמעותית יותר אבל אלו שיש להם את אותה הצמידות במפת לידה, או שאין קשר?

06/7/25
14:24
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

Alin אמר
נפטון ושבתאי נצמדים אצלי בקרבה של ic(אצלי הוא נמצא ב0 בטלה)

ובכללי שבתאי שליט השמש שלי שבגדי וצמודה לנפטון.

שבתאי ונפטון במעבר גם יוצרים זווית לכוכבים שיש לי בבית 12 (ונוס במעלה 1 ויופיטר במעלה 6)

אני עכשו בדיוק בחיפושי עבודה ועובדת על עצמי פסיכולוגית...

מקווה שעם כניסת אוראנוס לתאומים ועם השאר הכוכבים - זה יביא את השינוי במה שנחוץ.

קצת הרבה יש חשבון נפש  

אורנוס תפקידו במקומו..

צמידות נפטון סטורן - נושא אחר..

אין טעם לחכות לאורנוס.. צריך לעבוד עם כל אחד מהכובים לפי הדרישות והנושאים שהם מביאים לטיפול..

לא מערבבים שמחה בשמחה..

 

דעתי..

06/7/25
15:27
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1440
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

צודקת

אם אתמקד בנפטון שבתאי אז הם נכנסו לי לבית 4.

בינתיים יש שינויים בבית המשפחה 

13/8/25
21:09
Avatar
gonzoy
Member
Members
Forum Posts: 971
Member Since:
15/10/11
sp_UserOfflineSmall Offline

אצלי הם בבית 12 מתרחקים מאופק ובימים של המולות עם מרס באמת התנפצו לי אשליות 

15/8/25
11:51
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

נראה לי שהצמידות המתמשכת הזו של נפטון-סאטורן גורמת לכולנו לחוש את

החוסר ביטחון וחוסר יציבות וחוסר שליטה וחום לא שפוי ובעיקר המה-יהיה הזה שכולנו בתוכו...

מצד שני, התשובה הקלאסית של נפטון היא - אמונה. לסמוך על היקום. לסמוך

שהמדינה הזאת מוגנת. להאמין בטוב ובחסד הבסיסי שבקיום. 

ואילו והפתרון של סאטורן הוא -  השתדלות. אנחנו נעשה השתדלות, משמיים יעזרו. 

אז על כורחנו הצמידות הזאת מובילה אותנו להאמין, כי על מה שהכרנו 

אנחנו לא יכולים לסמוך יותר. 

18/8/25
10:07
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1152
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מה אפשר לומר על ילדים שנולדים עם הצמידות הזו?

או שחווים אותה בסולר?

חשבתי פתאום על זה שיש אנשים שחווים צמידויות או היבטים בין הגדולים לפרק זמן קצר אבל יש מאיתנו שזו חוויה לכל החיים. 

18/8/25
19:28
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

Rubella אמר
מה אפשר לומר על ילדים שנולדים עם הצמידות הזו?

או שחווים אותה בסולר?

חשבתי פתאום על זה שיש אנשים שחווים צמידויות או היבטים בין הגדולים לפרק זמן קצר אבל יש מאיתנו שזו חוויה לכל החיים.   

נכון רובלה. 

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: אורי אדם
Guest(s) 95
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4038
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2105
Alin: 1440
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 352
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5495
Posts: 57827
Newest Members:
naama, Tan, mayna, nerya, mirad, lamalo
Moderators: מגי אדם: 13332, alina: 1917
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.