AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
סטורן נכנס לרטרו
30/6/24
22:40
Avatar
alina
מאשר
Moderators
Forum Posts: 1917
Member Since:
17/11/10
sp_UserOfflineSmall Offline

סטורן נכנס לרטרו היום עד אמצע נובמבר (תאמת יום היה קשוח)..

זמן להסתכל על כל מה עסיק אותנו לאחרונה בזוית שונה, לסיים הפרויקטים שלא הצלחנו לסיים, לבחון ערכים מחדש.

סטורן קשור לממשל, מוסדות, מסגרות.

גגם ככה עכשיו אדמה בוער - על מה הוא ישים זרקור שלו פה אצלינו.

ב 7.10 הוא גם היה ברטרו - ועכשיו חזר למצב..

בנוסף בנומבר פלוטו תסתובב בפעם האחרונה בגדי וירוץ קדימה לכיוון הדלי.. 

בחירות בארהב באותה תקופה..

נובמבר הולך להיות קשוח.. אבל צריך עוד להגיע עד עליו חח

כנראה נפתח חזית נוספת - כי אי אפשר כבר לסבול כל מה שקורה בצפון (נפתח בטרו)

אבל מה עם עזה..? הסכם יכול לצאת בתקופה הזאת? או אם נפתח חזית צפונית אין מצב להסכם עם עזה?

אחרי זה הולך להיות ינואר בוער.. ואז מרץ מטלטל..

מה אין סוף לדבר vזהtuzki_011 (ואני אדם מאוד אופטימי רק מתקשה לראות את הסוף)

 

Screenshot-2024-06-31-220211.pngScreenshot-2024-06-30-215549.png

sp_PlupAttachments קבצים מצורפים
01/7/24
12:37
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

אוהבת את הראש שלך, אלינה.  רואה דברים נכון. 

מבחינת אירועים, הרטרו משמעותי בעיקר בשני הסיבובים, הכניסה והיציאה. 

אחר כך מתרגלים. מכיוון שהוא יהיה ארבעה חודשים פלוס ברטרו - מתרגלים

לכיוון החדש וחיים אותו. (ונכון, אתמול היה לי יום קשוח. טוב, אבל קשוח).

30/7/24
0:04
Avatar
Lee
חבר
Members
Forum Posts: 2105
Member Since:
13/12/12
sp_UserOfflineSmall Offline

הסתכלתי על המפה של ה7/10/23. אף פעם לא הסתכלתי קודם לכן. 

סאטורן היה ברטרו, אבל גם יופיטר וכירון ואורנוס ונפטון ופלוטו. כולם מלבד הכוכבים האישיים.

30/7/24
13:30
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13332
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

Lee אמר
הסתכלתי על המפה של ה7/10/23. אף פעם לא הסתכלתי קודם לכן. 

סאטורן היה ברטרו, אבל גם יופיטר וכירון ואורנוס ונפטון ופלוטו. כולם מלבד הכוכבים האישיים.  

לי, זה יפה מה שהבאת, אבל יש לזכור שזה קורה כל שנה ולא כל שנה מתרחשת אימה כזו.

רטרו זה לא משהו שתפקידו להביא רע וצרות לחיים. 

רטרו עניינו לחבר אותנו פנימה, לקחת אותנו לעומק התת-מודע,

מזמין לראות דברים אחרת, לפתח קצת צניעות מול החיים. 

מביא הזדמנות להתפתחות לפי אופי הכוכב שנמצא ברטרו. 

כל הרטרואים האלו שראית ב-7 לאוקטובר לא מסמנים את המלחמה - הם מסמנים את

ההתפכחות שאנו חווים בעקבותיה. את הבחינה העצמית שהיא דורשת מאיתנו.  

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: אורי אדם
Guest(s) 97
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4038
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2105
Alin: 1440
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 352
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5495
Posts: 57827
Newest Members:
naama, Tan, mayna, nerya, mirad, lamalo
Moderators: מגי אדם: 13332, alina: 1917
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.