Topic RSSסטורן נכנס לרטרו היום עד אמצע נובמבר (תאמת יום היה קשוח)..
זמן להסתכל על כל מה עסיק אותנו לאחרונה בזוית שונה, לסיים הפרויקטים שלא הצלחנו לסיים, לבחון ערכים מחדש.
סטורן קשור לממשל, מוסדות, מסגרות.
גגם ככה עכשיו אדמה בוער - על מה הוא ישים זרקור שלו פה אצלינו.
ב 7.10 הוא גם היה ברטרו - ועכשיו חזר למצב..
בנוסף בנומבר פלוטו תסתובב בפעם האחרונה בגדי וירוץ קדימה לכיוון הדלי..
בחירות בארהב באותה תקופה..
נובמבר הולך להיות קשוח.. אבל צריך עוד להגיע עד עליו חח
כנראה נפתח חזית נוספת - כי אי אפשר כבר לסבול כל מה שקורה בצפון (נפתח בטרו)
אבל מה עם עזה..? הסכם יכול לצאת בתקופה הזאת? או אם נפתח חזית צפונית אין מצב להסכם עם עזה?
אחרי זה הולך להיות ינואר בוער.. ואז מרץ מטלטל..
מה אין סוף לדבר vזה
(ואני אדם מאוד אופטימי רק מתקשה לראות את הסוף)


Lee אמר
הסתכלתי על המפה של ה7/10/23. אף פעם לא הסתכלתי קודם לכן.סאטורן היה ברטרו, אבל גם יופיטר וכירון ואורנוס ונפטון ופלוטו. כולם מלבד הכוכבים האישיים.
לי, זה יפה מה שהבאת, אבל יש לזכור שזה קורה כל שנה ולא כל שנה מתרחשת אימה כזו.
רטרו זה לא משהו שתפקידו להביא רע וצרות לחיים.
רטרו עניינו לחבר אותנו פנימה, לקחת אותנו לעומק התת-מודע,
מזמין לראות דברים אחרת, לפתח קצת צניעות מול החיים.
מביא הזדמנות להתפתחות לפי אופי הכוכב שנמצא ברטרו.
כל הרטרואים האלו שראית ב-7 לאוקטובר לא מסמנים את המלחמה - הם מסמנים את
ההתפכחות שאנו חווים בעקבותיה. את הבחינה העצמית שהיא דורשת מאיתנו.
1 Guest(s)
Log In
Register
Offline