AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
שינוי אופק מקודם (SA)
12/1/18
19:52
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

היי, האם מישהי חוותה מעבר של האופק ב solar arc? כלומר שהאופק עבר ממזל אחד להבא (אירוע משמעותי לדעתי, שמתרחש אחת לשלושים שנה...). 

אשמח לשיתופים ותובנות!

שבת שלום flower5_png

13/1/18
9:53
Avatar
חיים ש
Member
Members
Forum Posts: 944
Member Since:
04/12/10
sp_UserOfflineSmall Offline

יגאל

יש מחלוקת בנושא חישוב האופק במפות קידומים

הגישה המקובלת היא מעלה לשנה גם של האופק כמו גם הכוכבים במפת הקידומים, אבל, אלה שיש החולקים על זה ובהם גם אני

לוקחים את מיקום המדויק של הכוכבים במפת הקידומים ומשווים אותם למיקום שלהם כפי שהיה במעברים, אז מתגלה הזמן המדויק של האופק באותו הרגע, זה גם יהיה האופק בקידומים.

אין בנמצא תוכנה המחשבת כך את האופק והדבר מצריך עבודה כפולה עם התוכנות הקיימות.

כל אדם שופט את האחרים

לפי איך שהוא רואה עצמו

13/1/18
10:00
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

היי חיים,

לא הבנתי את השיטה שהצעת לחישוב האופק. 

אני באופן אישי מתחבר לשיטת מעלה לשנה. למה אתה חולק עליה?

13/1/18
11:05
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

יגאל אמר
היי, האם מישהי חוותה מעבר של האופק ב solar arc? כלומר שהאופק עבר ממזל אחד להבא (אירוע משמעותי לדעתי, שמתרחש אחת לשלושים שנה...). 

אשמח לשיתופים ותובנות!

שבת שלום flower5_png  

...חוץ מהפעם הראשונה, שזה כבר תלוי המעלה של האופק (לגבי ה-30 שנה). 

אני עברתי זאת בראשונה בגיל 11 (- האופק עבר לקשת. הורי התגרשו והתחלנו לנדוד בארץ, שלא לדבר על כך שמהורים לוחצים מאד נשארתי עם כמעט בלי הורים. חופש קשתי. מהגיל הזה התחלתי עם אסטרולוגיה ולקרוא ולקרוא וללמוד מה שמעניין אותי, ושנים רבות גם נדדתי בעצמי. קשת). ועוד הפעם בגיל 42 (האופק עבר לגדי. הלכתי אז לוינגייט והפכתי למורה להתעמלות אחרי שנים שרק רקדתי בלט. אז גם התחלנו בפעם הראשונה בחיינו לחשוב על בית לעצמנו ולבנות בית. גדי.) אעבור זאת שוב בעוד 4.5 שנים, כשהאופק יעבור לדלי. אדווח אם אדע מה. לא תמיד יודעים מיד, כי זה משהו במצטבר. בכל זאת זה מעבר תקופתי חשוב. 

13/1/18
13:37
Avatar
Givguv
Member
Members
Forum Posts: 762
Member Since:
11/1/17
sp_UserOfflineSmall Offline

הי יגאל,

שאלה מעניינת. הלכתי לבדוק ומצאתי שהאופק שלי שינה מזל מאריה לבתולה ממש בתאריך שבו השתחררתי מהצבא. הרגשתי חופש ושחרור גדולים מאוד שלא אופייניים דווקא לבתולה אבל מתבקשים מהסיטואציה (אולי צריך להסתכל על השליטים? לא יודעת). מה שכן, אחרי שנה התחלתי ללמוד בלימודים גבוהים והמשכתי ללמוד עוד הרבה מאוד שנים, למרות שלא סבלתי את המסגרת של בי"ס יסודי ותיכון. כנראה שזו התרומה של אופק מקודם לבתולה. 

ב-2029 האופק המקודם יחליף מזל למאזניים יחד עם ונוס המקודמת שתהיה גם היא על 0 מעלות במאזניים. נראה מעניין star

13/1/18
14:22
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה על השיתופים smile

אני חוויתי מעבר כזה פעם אחת עד כה, כשהאופק עבר למאזניים. זה היה מעבר די קשה ואפשר לומר מכונן מבחינת אירועים שקרו בחיי באותה תקופה. אבל עם השנים דברים הסתדרו ואכן היו לי לא מעט חוויות- חיוביות ושליליות, סביב מערכות יחסים, לאו דווקא זוגיות. גם הנושא של אומנות היה מרכזי עבורי בשלושת העשורים הללו. 

ועכשיו אני ממש לקראת מעבר נוסף של האופק, למזל עקרב. השינוי מורגש בתחושה הפנימית שהיא יותר אסופה ומדויקת. אני מניח שיהיו עוד רבדים רבים של ביטוי לאורך השנים. 

13/1/18
16:56
Avatar
חיים ש
Member
Members
Forum Posts: 944
Member Since:
04/12/10
sp_UserOfflineSmall Offline

יגאל

כך את המפה שלך, תבדוק באיזה מיקום מדויק השמש והירח ויתר הכוכבים בקידומים שלך המפה שלך, אז תבדוק את מפת המעברים של המפה שלך כאשר אותם גרמי שמים הגיעו לאותו המיקום , לפי הגיל שלך, באם נכון להיום אתה לדוגמה בן 32 ו3 חודשים תבדוק את היום ה32 שלך פלוס 6 שעות לאחר זמן הלידה המקורי שלך.

למעשה אתה תראה את מפת המעברים נכון לאותו זמן התחלתי בו נולדת, זמן שלעתיד לבוא יהיה מפת קידומים עבורך בגיל 32 ו3 חודשים.

המעלה לשנה היא נכונה, אבל היא מתחלקת גם לחודשים וימים כאשר הדבר מקבל ביטוי במעלות ובדקות במפת הקידומים בעיקר בירח שאותו אנו רואים משנה מקום של כמעלה בכל חודש, כך גם מבנה הבתים לפי הימים שהם הדקות של מעלה במפות הקידומים.

כל אדם שופט את האחרים

לפי איך שהוא רואה עצמו

14/1/18
21:21
Avatar
יגאל
חבר
Members
Forum Posts: 2262
Member Since:
23/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

הבנתי אותך חיים. זו בעצם השיטה שאני מכיר בשם יום לשנה. 

14/1/18
21:55
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

אז חיים(קודם כל תודה כמובן על כל ההשקעה) מה בעצם ההבדל בין יום לשנה לסולר ארק? 

14/1/18
22:43
Avatar
חיים ש
Member
Members
Forum Posts: 944
Member Since:
04/12/10
sp_UserOfflineSmall Offline

יגאל, זו בהחלט השיטה של יום לשנה מלבד דבר אחד וזה מבנה הבתים והאופק שבתוכנות המוכרות יוצרים גם יום לשנה עבור האופק ויתר הבתים.

ארה ההבדל הוא בגישה של מבנה הבתים שהוא שונה מהמבנה המוכר ש יום לשנה גם של האופק.

כל אדם שופט את האחרים

לפי איך שהוא רואה עצמו

15/1/18
13:51
Avatar
Hadas
Member
Members
Forum Posts: 29
Member Since:
02/1/17
sp_UserOfflineSmall Offline

איך אני יכולה לבדוק מתי יש לי מעבר כזה? t-happy

15/1/18
19:55
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

הדס, היה לך אחד בגיל 9.5 ויהיה עוד אחד עוד שנים רבות... בסביבות 39-40

15/1/18
20:07
Avatar
Hadas
Member
Members
Forum Posts: 29
Member Since:
02/1/17
sp_UserOfflineSmall Offline

אה תודה מגי 😊 מאיזה מזל לאיזה היה לי בגיל תשע וחצי ומה זה אומר?

16/1/18
23:56
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מדגים לטלה.

אבל זה משהו חיצוני. האופק נשאר כמו שהוא, תמיד דגים. רק משהו מתווסף, כמו שכבת צבע שמשתנה. הבסיס לא משתנה. 

17/1/18
10:27
Avatar
Hadas
Member
Members
Forum Posts: 29
Member Since:
02/1/17
sp_UserOfflineSmall Offline

הבנתי. תודה מגי heart5_png

17/1/18
11:35
Avatar
Givguv
Member
Members
Forum Posts: 762
Member Since:
11/1/17
sp_UserOfflineSmall Offline

יגאל אמר
היי, האם מישהי חוותה מעבר של האופק ב solar arc? כלומר שהאופק עבר ממזל אחד להבא (אירוע משמעותי לדעתי, שמתרחש אחת לשלושים שנה...). 

אשמח לשיתופים ותובנות!

שבת שלום flower5_png  

אני רק עכשיו רואה שאתה דיברת בכלל על ה- Solar Arc. לא שמתי לב והתייחסתי לשינוי האופק לפי הסקונדרי פרוגרשנס.

לפי הסולר ארק מעבר האופק היה באמצע כיתה י"ב. לא חושבת שהיה משהו מיוחד חוץ מזה שמדובר בתקופה שהיא אצל כולם מלאת שינויים והרבה פעמים עם חוויות חזקות - סיום בי"ס, לפני השלב הבא וכד'. מן הסתם החיים שלי השתנו אחרי, כמו גם חייהם של כל האנשים מהשנתון שלי או לפחות של רובם. 

לפי הסקונדרי פרוגרשנס היה שינוי ברור, במיוחד בגלל הדיוק בתאריכים. אבל אני אסייג - במקרה שלי קשה לשים את האצבע על הדיוק או אי הדיוק ועל ההשפעה של המעברים. זו תקופה שבלאו הכי יש בה הרבה שינויים משמעותיים. וגם, לפי שתי שיטות הקידומים מעבר האופק לבתולה התרחש בהפרש של 2.5 שנים ומצביע על לפחות 30 שנה כך שאולי אין הרבה הבדל ביניהן.

15/2/18
11:51
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

הי יגאל מניסיון, זה מאוד משמעותי כשיש עוד אלמנטים בקידומים או מעברים וכו' שמחזקים את המעבר

15/2/18
16:39
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

התעניינתי ובדקתי גם אצלי.

על פי הSolar Arc, האופק שלי קודם ממאזניים לעקרב בנובמבר 2006. הייתי אז בכיתה יא', קצת קשה להזכר במדויק אבל אני די בטוחה שפגשתי את האקס שלי אז. היינו יחד חמש שנים און אנד אוף. הוא אופק עקרב. 

על פי הסקונדרי פרוגרשיינס, האופק שלי קודם לעקרב בדצמבר 2008. הייתי בשנה ב' של התואר הראשון. הייתי בקשר אחר, בחור עם ירח עקרב. זו זכורה לי כשנה טובה, למרות שברונות הלב שהיו שם :) משהו בי נפתח, פיזית הייתי במצב מעולה. 

מה שכן, אני מסתכלת על הקשרים  שלי וכולם עקרבים בצורה זו או אחרת. אני מניחה שזה האופק המקודם, כי אין לי פלוטו חזק במיוחד במפה הנטלית. אם אני צריכה להסתכל על השנים הללו ולבחור, אני מניחה שב2008 היה שינוי חזק יותר עבורי.

17/2/18
11:15
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

רובלה,

אני בדקתי פעם, לפני שנים, את כל מעברי הסולר ארכ של הכוכבים במפה שלי ממזל למזל. לא היתה שנה אחת שלא היה משהו משמעותי. מה שמעניין הוא שלא תמיד הדברים נשאו את אופי הכוכב. (כלומר, מעבר מרקורי לא היה דווקא שינוי מקום או לימודים ומעבר יופיטר לא היה דווקא שינוי השקפת עולם) - אבל  תמיד היה משהו משמעותי שיכולתי לזכור, משהו משמעותי שארע והשפיע על מהלך החיים ושינה אותי. 

18/8/25
13:35
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1444
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

היי מגי cute-kitten_pngאפשר בבקשה פירוש של האופק המקודם עולה על השמש הלידתי? שניהם בגדי 

תודה רבה

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 108
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1444
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5499
Posts: 57849
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1920
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.