Topic RSSשינוי אופק מקודם (SA)
Alin אמר
תודה רבה מגימדבר אלי מאוד
שאלה בקשר למזל, האם זה משנה באיזה מזל המפגש? או רק כאשר הכוכב המקודם נכנס בפעם הראשונה למזל כלשהו - יש לזה משמעות?
ובכן, העיקר הוא עצם המפגש שמש-אופק. כמובן שהאנרגיה הגדאית חשובה עבורך
משום שהשמש נמצאת שם כל החיים. כל החיים האלה דורשים ממך להעמיק ולהבין ולכרוך
עצמך סביב נושאי גדי. הצמידות של האופק עליה בשנה זו עוזרת לכך.
בעיקרון -- בכל החיבורים בין כוכב בסולר-ארכ לכוכב במפה --
מה שחשוב הוא מי הם שני הכוכבים המתחברים. מי הם לעצמם, בלי קשר למזל.
כמו כן שימי לב לא להרחיב את זה למולויות וסקווירים וכאלה. אין לזה משקל.
צמידות בלבד.
Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 108
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57846
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, maynaModerators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
© Simple:Press —
Log In
Register
Offline
אפשר בבקשה פירוש של האופק המקודם עולה על השמש הלידתי? שניהם בגדי