Topic RSS"אנחנו לא התחלנו את האש" היסטוריה עולמית בארבע דקות
ara33 אמר
🤣 חמוד
ואמיתי... נולדתי לתוך מלחמה וכל פעם שאני חושבת שזהו זה, מספיק לי מלחמות לחיים האלה,
פורצת עוד אחת, גרועה מקודמתה... אנחה.
ובילי עם המשקפי שמש בא ואומר שזה היה תמיד. לא קשור. אולי עידן הדלי, עידן
של נאורות והידברות ושכל וקידמה שהתחיל עכשיו יחסל אותן?
דגים היה עידן של אהבה ומלכות שמיים וכל מה שהיה שם זה מלחמות
קודש וניסיונות האחדה שהביאו לפירוד ועוד פירוד. עכשיו יהיה לנו עידן של AI וזהו?
או אולי זה
(שנצחק קצת) https://www.facebook.com/watch/?v=2311413129384478
Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online: shemesh
Guest(s) 99
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1444
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5499
Posts: 57848
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, maynaModerators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
© Simple:Press —
Log In
Register
Offline