Topic RSS10:08
04/12/24
Offlineיש לי הצעה להשתלב כעובדת פרילאנס בעיצוב ושיווק בחברה כלשהי
רק מה, חברה קרובה ומשמעותית שלי עובדת שם. אמנם במחלקה שונה
אבל בסוף זה אותם בוסים וצוות ובסך הכל די עובדים ביחד.
אני מתלבטת אם נכון לי להיכנס לזה.
אם הקשר ביננו יכול להשפיע על העבודה באותו המקום, לטוב ולמוטב.
או לחילופין העבודה המשותפת יכולה להשפיע על הקשר הזה, לטוב ולמוטב.
מצרפת סינסטרי של שתינו (או שיש פורמט נכון יותר?)
אשמח לדעתם.
תודה ויום נפלא :)

shemesh אמר
יש לי הצעה להשתלב כעובדת פרילאנס בעיצוב ושיווק בחברה כלשהי
רק מה, חברה קרובה ומשמעותית שלי עובדת שם. אמנם במחלקה שונה
אבל בסוף זה אותם בוסים וצוות ובסך הכל די עובדים ביחד.
אני מתלבטת אם נכון לי להיכנס לזה.
אם הקשר ביננו יכול להשפיע על העבודה באותו המקום, לטוב ולמוטב.
או לחילופין העבודה המשותפת יכולה להשפיע על הקשר הזה, לטוב ולמוטב.
מצרפת סינסטרי של שתינו (או שיש פורמט נכון יותר?)
אשמח לדעתם.
תודה ויום נפלא :)
בלי קשר למפה, מוזרה לי הדילמה שלך, או אולי יש פה משהו חבוי שאני לא יודעת?
הרי אנשים שאנחנו עובדים איתם הופכים הרבה פעמים לחברי נפש, אז מה הבעיה
שאתן כבר נמצאות במקום הזה? ממה בדיוק את חוששת? מהמרס-שמש בצמידות?
מבעיות קנאה?
Log In
Register