Topic RSS12:56
09/9/11
Offlineהיי היי
מישהו מבינ.הכאן בהוררי?
אני יודעתקצת אבל לא מרגישה מספיק ביטחון בזה
אם אני שואלת בשביל חברה שאלה - האם אני מיוצגת על ידי הבית ה-1 והיא על ידי ה-7?
חברה שאלה אם נכון לה לפתוח עסק בעיר אחרת
אני מקבלת מהמפה תשובה - כן, הבית 9-3 מניחה מדבר על זה שזה בעיר אחרת
ירח בגדי צמידות פלוטו.. בזווית הרמונית לשמש אומר לי שזה צורך שבוער בה להקים עסק
אבל יופיטר בריבוע שם קצת מפחיד אותי שאולי יש לה אופטימיות מוגזמת לגבי זה
האם אני צודקת?

mares_nest אמר
היי היימישהו מבינ.הכאן בהוררי?
אני יודעתקצת אבל לא מרגישה מספיק ביטחון בזה
אם אני שואלת בשביל חברה שאלה - האם אני מיוצגת על ידי הבית ה-1 והיא על ידי ה-7?
חברה שאלה אם נכון לה לפתוח עסק בעיר אחרת
אני מקבלת מהמפה תשובה - כן, הבית 9-3 מניחה מדבר על זה שזה בעיר אחרת
ירח בגדי צמידות פלוטו.. בזווית הרמונית לשמש אומר לי שזה צורך שבוער בה להקים עסק
אבל יופיטר בריבוע שם קצת מפחיד אותי שאולי יש לה אופטימיות מוגזמת לגבי זה
האם אני צודקת?
יקירה, אחד מהאינסוף חוקים של הוררי הוא שאינך יכול לשאול עבור מישהו אחר. אפילו זה הבן שלך,
הבעל שלך, אימא שלך. רק על עצמך.
הוררי מתייחס אך ורק אלייך. את רוצה לשאול על אימא? את צריכה לשאול בהקשר לעצמך. את רוצה לשאול על חברה?
את צריכה לשאול בהקשר לעצמך.
(פעם מניתי פה באיזה אשכול את כל החוקים האלה, לא זוכרת איפה).
2:37
11/1/17
Offlinemares_nest אמר
היי היימישהו מבינ.הכאן בהוררי?
אני יודעת קצת אבל לא מרגישה מספיק ביטחון בזה
אם אני שואלת בשביל חברה שאלה - האם אני מיוצגת על ידי הבית ה-1 והיא על ידי ה-7?
חברה שאלה אם נכון לה לפתוח עסק בעיר אחרת
אני מקבלת מהמפה תשובה - כן, הבית 9-3 מניחה מדבר על זה שזה בעיר אחרת
ירח בגדי צמידות פלוטו.. בזווית הרמונית לשמש אומר לי שזה צורך שבוער בה להקים עסק
אבל יופיטר בריבוע שם קצת מפחיד אותי שאולי יש לה אופטימיות מוגזמת לגבי זה
האם אני צודקת?
![]()
היי מיירס ומגי,
יש לי כמה ספרים של שתי אסטרולוגיות, ספרים כנראה די מוכרים אבל אני לא זוכרת את שמם, שאחד מהכרכים עוסק במפות שאלה ונוגע קצת במפות אירוע.
הן כותבות שאם למשל אסטרולוג.ית עושים את מפת הלידה, את מי שעושה את המפה תמיד תמיד ייצג בית 1. מי שעושים בשבילה.ו מיוצג ע"י בית 7 וממנו סופרים את הבתים.
ונוס שהיא שליטת בית 3 של חברתך (הבית השלישי מהשביעי) תיצור סקסטייל עם השמש שליטת בית 7 שמייצג את חברתך - כלומר, חיובי.
השמש בבית 3 ושליטת בית 3 (עיר אחרת, נסיעות) וונוס בבית 5. הירח (מייצג את רצון השואלת) מהיר יותר ולכן לא יפגוש את החבר'ה (20 מעלות, התקדם כבר ולא ייצור היבט). הירח גם לא במיטבו, מה שמראה על כך שיש אולי בעייה ברצון שלה (הססנות וחוסר בטחון או אולי גם שיקולים ענייניים של נסיעות?).
אני לא יודעת להכריע וגם קצת מבלבל העניין של מי שפותח את המפה. פעם הצלחתי למצוא חפץ אבוד של מישהו בשיטה הזו לפי הספר וזה היה אחד לאחד. עצם זה ששאלת וקבעת מראש את ציר 3-9 גם לדעתי שווה לנסות להסתכל על זה כך.
לגבי הכרעה - השליטים הם החשובים ביותר בקביעת התשובה והירח בנוסף. במקרים שהם חיוביים והירח נמנע או שלילי צריך לשקול לפי עוד נתונים. בכל מקרה קשה לי לענות על השאלה כי שאלת אם נכון לה. ובבסיס שלהן, השאלות ענו על כן או לא בפועל. האם תפתח את העסק. אולי זה אומר שנכון לה לפתוח (אגב,זה קשור לקוסמטיקה או צעצועים?) אבל שאולי היא לא לגמרי בעניין מסיבות שונות (כלכליות, פיסיות בריאותיות - רווח מול השקעה וכד').
אגב, למיטב ידיעתי במפות שאלה מסתכלים גם על נקודת המזל והוורטקס. מדובר באסטרולוגיה עתעקה שלא הסתכלו בה על שליטים מודרניים (אורנוס, נפטון, פלוטו). אני אישית גם לא לוקחת אותם כשליטים ולפעמים מסתכלת עליהם כנותני רקע. יש מי שכן מתחשבים בהם.
mares_nest אמר
מישהו כאן מבין.ה בהוררי?
אני יודעת קצת אבל לא מרגישה מספיק ביטחון בזה.
באתר שלי יש מאמר בשם "אסטרולוגיה הוררית" ובו כל הכללים. מוזמנת astromegi.co.il
(בתוך בלוג / אסטרולוגיה בחיים )
אם אני שואלת בשביל חברה שאלה - האם אני מיוצגת על ידי הבית ה-1 והיא על ידי ה-7?
אין דבר כזה "אני שואלת בשביל חברה".
החברה שואלת, היא בית 1. את רק מתורגמנית עבורה, לך עצמך אין קשר לשאלה.
ואנחנו גם לא יוזמים שאלות על אנשים אחרים, כולל אישה ובעל (מלבד ילדים או הורים, שזה דם).
אין לנו זכות לפלוש לחיים של אחרים דרך הוררי.
חברה שאלה אם נכון לה לפתוח עסק בעיר אחרת.
אני מקבלת מהמפה תשובה - כן, הבית 9-3 מניחה מדבר על זה שזה בעיר אחרת
ירח בגדי צמידות פלוטו.. בזווית הרמונית לשמש אומר לי שזה צורך שבוער בה להקים עסק
אבל יופיטר בריבוע שם קצת מפחיד אותי שאולי יש לה אופטימיות מוגזמת לגבי זההאם אני צודקת?
אני מניחה שזו המפה שהנחת פה. רגע בודקת.
תראי, מבחינה כספית ממש לא רצוי. נראה שהיא מעוניינת להתקדם, אבל זוהי אשליה.
עדיף להישאר במקומה ולבסס ולהצמיח עוד יותר את מה שכבר יש לה, שהוא טוב ועמיד לזמן ארוך.
לענ"ד היא תסתבך מאד בחנות החדשה, לא כדאי לה.
מה שמניע אותה זה חלום או חשק לעצב מחדש. אבל לא רק שאין רווחים - היא מסתבכת בחובות קשים.(לגבי מה שכתבת: צדקת בחששות שלך וצדקת לגבי אופטימיות יתר.
כמעט ואין כאן שום זויות הרמוניות תקפות מלבד לנפטון שמראה שבתיאוריה זה עובד,
אבל לא במעשי. היא תקים חנות יפהפייה אבל המחיר שהיא תשלם קשה.
וזה שבתים 3-9 מאוכלסים - זה מסמן שההורי עונה לשאלה, לא שהתשובה חיובית).
6:01
07/4/11
Offlineמגי אדם אמר
mares_nest אמר
מישהו כאן מבין.ה בהוררי?
אני יודעת קצת אבל לא מרגישה מספיק ביטחון בזה.
באתר שלי יש מאמר בשם "אסטרולוגיה הוררית" ובו כל הכללים. מוזמנת astromegi.co.il
(בתוך בלוג / אסטרולוגיה בחיים )
אם אני שואלת בשביל חברה שאלה - האם אני מיוצגת על ידי הבית ה-1 והיא על ידי ה-7?
אין דבר כזה "אני שואלת בשביל חברה".
החברה שואלת, היא בית 1. את רק מתורגמנית עבורה, לך עצמך אין קשר לשאלה.
ואנחנו גם לא יוזמים שאלות על אנשים אחרים, כולל אישה ובעל (מלבד ילדים או הורים, שזה דם).
אין לנו זכות לפלוש לחיים של אחרים דרך הוררי.
חברה שאלה אם נכון לה לפתוח עסק בעיר אחרת.
אני מקבלת מהמפה תשובה - כן, הבית 9-3 מניחה מדבר על זה שזה בעיר אחרת
ירח בגדי צמידות פלוטו.. בזווית הרמונית לשמש אומר לי שזה צורך שבוער בה להקים עסק
אבל יופיטר בריבוע שם קצת מפחיד אותי שאולי יש לה אופטימיות מוגזמת לגבי זההאם אני צודקת?
אני מניחה שזו המפה שהנחת פה. רגע בודקת.
תראי, מבחינה כספית ממש לא רצוי. נראה שהיא מעוניינת להתקדם, אבל זוהי אשליה.
עדיף להישאר במקומה ולבסס ולהצמיח עוד יותר את מה שכבר יש לה, שהוא טוב ועמיד לזמן ארוך.
לענ"ד היא תסתבך מאד בחנות החדשה, לא כדאי לה.
מה שמניע אותה זה חלום או חשק לעצב מחדש. אבל לא רק שאין רווחים - היא מסתבכת בחובות קשים.(לגבי מה שכתבת: צדקת בחששות שלך וצדקת לגבי אופטימיות יתר.
כמעט ואין כאן שום זויות הרמוניות תקפות מלבד לנפטון שמראה שבתיאוריה זה עובד,
אבל לא במעשי. היא תקים חנות יפהפייה אבל המחיר שהיא תשלם קשה.
וזה שבתים 3-9 מאוכלסים - זה מסמן שההורי עונה לשאלה, לא שהתשובה חיובית).
מגי השאלה נשאלה לפני ארבע שנים.....
מעניין באמת מה קרה בפועל
1 Guest(s)
Log In
Register

