Topic RSSבחורה מקסימה מחפשת אהבה אבל שוב ושוב נופלת על איזה ׳פוץ׳.
למעשה היא בוחרת בהם.... למה?
היא יפהפייה, חכמה, נדיבה, חייכנית, עובדת בהייטק, עצמאית.
ואפס מזל באהבה.
בית 7 - 4 כוכבים, ורטקס, לילית (אולי).
ירח שמח אבל צמוד ליופיטר – האם מדובר בציפיות גדולות מדי מהחיים? כגודל הציפיות והאופטימיות כך גם גודל האכזבה?
היא כבר הייתה נשואה, אבל זה לא החזיק.
היום רוצה ילדים ובן זוג קליל וכיפי… אבל כבר 7 שנים תקועה בקשר רעיל עם גבר נשוי.
איך זה קורה – כשעל פניו המפה שלה נראית כל כך מבטיחה?
איפה הפחדים נכנסים כאן? מה תפקידו של נפטון בבית 12?
ומה המשמעות של כל ה120 שמציפים את המפה כאשר כמעט אין זויות קשות (רק 2 דיסהרמוניות וגם רחוקות)…
אשמח לדיון...

alina אמר
בחורה מקסימה מחפשת אהבה אבל שוב ושוב נופלת על איזה ׳פוץ׳.
למעשה היא בוחרת בהם.... למה?היא יפהפייה, חכמה, נדיבה, חייכנית, עובדת בהייטק, עצמאית.
ואפס מזל באהבה.בית 7 - 4 כוכבים, ורטקס, לילית (אולי).
ירח שמח אבל צמוד ליופיטר – האם מדובר בציפיות גדולות מדי מהחיים? כגודל הציפיות והאופטימיות כך גם גודל האכזבה?
היא כבר הייתה נשואה, אבל זה לא החזיק.
היום רוצה ילדים ובן זוג קליל וכיפי… אבל כבר 7 שנים תקועה בקשר רעיל עם גבר נשוי.איך זה קורה – כשעל פניו המפה שלה נראית כל כך מבטיחה?
איפה הפחדים נכנסים כאן? מה תפקידו של נפטון בבית 12?
ומה המשמעות של כל ה120 שמציפים את המפה כאשר כמעט אין זויות קשות (רק 2 דיסהרמוניות וגם רחוקות)…אשמח לדיון...
כשיש כזה בית 7 (שמש-ונוס-מרקורי-מרס) הזוגיות מאד חשובה, מאד אינטנסיבית, לא יכולה לבד.
והיא אישה רצינית, ביצועיסטית, מנהלת, אריה-גדי-טלה שרוצה שהכל יהיה כמו שצריך,
ונכון, ובדרך שלה.
היא יפה, וחזקה ומוצלחת ורוצה מצד אחד גבר חזק ומוצלח כמוה, מצד שני גברים חזקים ומוצלחים
הם לא בעניין של אישה שתתחרה בהם ותגיד להם מה לעשות...
בתור גבר היתה מצליחה בזוגיות הרבה יותר. ואולי היא בכלל צריכה קשר עם אישה, לא עם גבר.
כל התכונות הנחמדות שכתבת - נדיבה, חייכנית, נינוחה - זה מתבטא עם נשים, לא עם גברים.
לגבי הקשר עם הגבר הנשוי - אם היא מתעקשת על גבר, יכלה להיות עם טיפוס כזה
צעיר-חופשי-קשתי-חמוד-לא-מתחייב שבקושי רואים אותו.
- הבעיה שקשר כזה עושה לה כייף אבל לא מסתדר עם הבית השביעי האינטנסיבי הזה שלה.
אז הנשוי מחליף את זה. ואם זה קשר רעיל ולא מספק אז באמת חבל עליה ועל הזמן שלה.
שתתחיל לחשוב איך לצאת ממנו.
(נ.ב. הירח לא צמוד ליופיטר ושתי הדיסהרמוניות שמצויירות פה לא תקפות וגם כל הטריינים מיופיטר לא תקפים.
אבל העניין פה זה לא הזויות, זה מכלול אישיותה.
ובכללי, מי שעובד עם אסטרו - עשו לעצמכם טובה וצמצמו מראש את האורבים. הציורים שלו תמיד מטעים)
14:18
07/4/11
OfflineAlin אמר
אם זה בסדר לשאול,הסיבה שאתן אומרות מרוכזת בעצמה זה כי ירח בטלה, הרבה כוכבים באריה ונפטון מתרחק מהאופק אבל עדין יש 10 מעלות בינהם?
ונטייה לנשים מדוע?
מצטערת אם השאלות לא במקום אבל מתוך סקרנות
אלין
אנינמבינה למה את שואלת אז קודם כל במפה שלך מארס בבתולה, נפטון צמוד לשמש בגדי ופלוטו צמוד לונוס אין להשוות את המפות למרות הירח בטלה
זו אריה בריבוע עם ירח בטלה 
מגי אדם אמר
היי אלינה
שבע זויות טריין תקפות במפה הזו - כולן יוצאות ממזלות אש:
-- שמש-ירח, אוראנוס-שמש, אוראנוס-מרס.
-- שבתאי-שמש, שבתאי-ירח, שבתאי-ונוס, שבתאי-מרקורי.
הטריין שבין השמש לירח ביחד עם השתיים של אוראנוס מצביעות על תכונות אופי מובהקות, בחורה שלא משתנה עם השנים,
יודעת להביע מה שהיא רוצה (אש) ויש בה גיבוש ויצירתיות (אוראנוס).
מכיוון שכולן כאחת יוצאות ממזלות אש נראה שהבחורה מצפה שכל מה שהיא רוצה יתגשם, והרבה פעמים זה אכן קורה.
יש בה כריזמה נעימה ולא מלחיצה ואנשים נוטים לפרגן לה תפקידים מתאימים ולהקשיב למה שהיא אומרת.
הטריין של סאטורן-עם-ונוס מצביעה על חוש משפטי וטעם סולידי, ולא אחת גם יופי הנשמר לאורך זמן.
הטריין של סאטורן-עם-מרקורי מצביעה על תפיסה נכונה של המציאות סביבה, לא נכנסת למשהו שהיא לא יכולה לעמוד בו.
שני הטריינים של סאטורן -- הן לירח והן לונוס -- יכולים להסביר מדוע הזוגיות מתעכבת, משום שייתכן מאד שעם קושי הראשון היא עוזבת
ואין בה גמישות או נכונות לוותר על מה שהיא חושבת שהיא רוצה, מה שפוגע מאד במערכות יחסים אינטימיות עם גברים.
מצד שני יהיה לה מזל רב עם שידוך כפוי, עם זוגיות שאיננה בחירה שלה אלא ההורים או המצב מחליטים עבורה
(או עם נשים).
נ.ב. (עקרונית מה שאמרת לגבי טריינים - שאין בהם תחושת רעב ואין דחף ויש מין ציפייה כזו שהכל יסתדר לי מאליו -
זה נכון בדרך כלל אבל לא כל כך תופס אצלה בשל האש ובשל המעורבות החזקה של שבתאי ואוראנוס עם לא פחות
מאשר השמש והירח. אז אצלה דווקא יש דחף למצויינות הנובע משני אלה).
תודה מגי!
הדבר היחיד שלא מסתדר לי בין מה שקורה לה במציאות לבין המפה - זו ההתעקשות המטורפת על בחור נשוי שאיתו היא כבר 7 שנים.
הוא אומר לה בקול רם שאין מצב שאעזוב את אשתי והיא עדיין נשארת איתו… ובדרך מפספסת אנשים טובים כי הראש שלה נעול עליו.
זה הרבה יותר מזכיר אנרגיה דגית - ׳אני חיה בסרט שאנחנו זוג מושלם׳
או אולי אובססיה בסגנון (תחרות מול עצמה) - ׳אני זו שאצליח לשבור אותו, אני הגאולה שלו׳.
alina אמר
תודה מגי!
הדבר היחיד שלא מסתדר לי בין מה שקורה לה במציאות לבין המפה - זו ההתעקשות המטורפת על בחור נשוי שאיתו היא כבר 7 שנים.
הוא אומר לה בקול רם שאין מצב שאעזוב את אשתי והיא עדיין נשארת איתו… ובדרך מפספסת אנשים טובים כי הראש שלה נעול עליו.
זה הרבה יותר מזכיר אנרגיה דגית - ׳אני חיה בסרט שאנחנו זוג מושלם׳
או אולי אובססיה בסגנון (תחרות מול עצמה) - ׳אני זו שאצליח לשבור אותו, אני הגאולה שלו׳.
יכול להיות. אני רואה פה שלוש סיבות:
אחת - אנשי הטריין מתקשים להשלים עם מצב שבו האידיליה לא מתקיימת במציאות כפי שהיא בדימיונם.
השנייה - גדי לא יודע לצאת ממערכת יחסים. כשנכנס - נשאר. נאמן לעצמו ולקשר גם כשאין סיכוי.
השלישית - אגואיסטיות פשוטה ובריאה. טלה-אריה. זה מה אני רוצה, זה מה יש.
ואני איתה בעניין הזה. עדיף קשר אוהב וממלא עם גבר נשוי מקשר נישואין שאין בו כלום.
יש לה מזל, ואי אפשר לדעת מה יילד יום. הוא לא יעזוב את אשתו אבל אולי היא תעזוב אותו?
זו לא התעקשות, זו אופטימיות. ככה היא בנויה, וטוב שהיא נאמנה לעצמה.
14:02
07/4/11
Offlinealina אמר
תגידי האם יכול להתאים לה בחור מעדה אחרת? גזע?
או אין מצב שאריה ילך על גזע שלא משלו...
אני רק שאלה
למה הכוונה "אין מצב שאריה ילך על גזע לא משלו? "........מה זה המיינקמפפ?
בלי קשר לאסטרולוגיה ושאר ירקות אין ספק שהבחורה מסיבות כאלה ואחרות בוחרת בתת מודע שלה בני זוג שזה כישלון מראש ובמצב כזה עדיף לבוא למערכת יחסים מההגיון, מידידות טובה ומושכלת
1 Guest(s)
Log In
Register




