AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
זווית 135
01/11/12
17:50
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

אשמח לדבר על זווית 135 בכללי, ובפרט לגבי זווית 135 בין מרקורי-כירון.

תודה t-love

02/11/12
8:09
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

למה אתה מתעניין בה? יש לך אותה?

מכל מקום, זוהי זוית המצביעה על מוח דייקני מלידה, כשרונות טכניים, יכולות מחקר, כשרון ספרותי ועיתונאי חריף או כשרון רפואי אשר קיימים באדם מלידה. אנשים בעלי טביעת עין, ומאד מאד ביקורתיים. שמים לב לדקויות. הרבה פעמים הזוית תצביע על קושי לשתף פעולה עם הזולת. אנשים שבוחרים להתרחק מדי פעם, לעסוק במחקר או העניין שלהם בבדידות ופרטיות, וככה יכולים להתקדם לאט ובקצב הנכון להם, מתוך הקפדה ובלי לחץ סביבתי. אנשים שקשה להם לעמוד בלחץ סביבתי, ואף שהם ביקורתיים בעצמם - מתקשים לקבל ביקורת. כשמישהו עומד להם על הראש 'תעשה ככה תעשה ככה' הם פשוט משתתקים וכמו משותקים, לא מגיבים. 

הזוית מצביעה על אדם הנע מביטחון יתר לחוסר ביטחון בתחומי העשייה שלו, וזקוק לזמן על מנת לבדוק, ולבחון, ולערוך, ולשפר את הדבר שלו, אם זה המצאה, או משהו שהוא כותב, מחקר, עבודה להגיש. לא משנה. צריכים זמן. בכלל, אלה אנשים שלא נכון להיחפז או להיות פזיזים בשום דבר. לבדוק דברים, ובמיוחד לבחון דברים שהם מוציאים אותם החוצה. 

מבחינה התפתחותית זוית זו דורשת מאדם לחפש את המידה הנכונה בכל דבר ודבר, ובעיקר בדיבור. להיות פחות שולל לגבי אנשים אחרים, פחות ביקורתי, כי הביקורתיות היתרה בצד הרגישות העצמית לביקורת מרחיקה ממנו אנשים. למרות שלאנשים אלה יש המון מה לתת ולהביא, לא תמיד האחרים מעריכים את התרומה הרבה של האדם, בעיקר  בגלל הביקורת הסמויה שנמצאת שם. לכן אדם צריך להשתמש בחומרים אחרים במפה שלו כדי להיות יותר מכיל ופחות דקדקן ביחסים שלו עם אחרים. 

עיקרה של הזוית - שכל חד, והרבה פעמים כשרון כתיבה בכלל, וכתיבת שירה במיוחד. 

02/11/12
15:32
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

תודה רבה מגי. כן אכן יש לי אותה. שאלתי, מכיוון שמרקורי הוא כוכב משמעותי במפה שלי(שליט אופק ונמצא בין הדרקונים). אני בהחלט אדם ביקורתי שקשה לו לקבל ביקורת, אך מצד שני זה תלוי בצורה של הביקורת ואיך אומרים אותה, ברגע שהדבר שמבקרים אותו טרי ורגיש, אני לא אקשיב. ואני גם יותר מכיל בזכות מיקומים אחרים במפה.

 

ומה אפשר לאמר על זווית 135 באופן כללי? כיצד היא מתבטאת?

 

תודה רבה t-bigsmile

03/11/12
15:57
Avatar
Givguv
אורח
Guests

תודה מגי, אני מניחה שבכל הקשרים של כירון ומרקיורי חלק מהדברים באים לביטוי. מעניין מאוד!! :)

 

עידני, היו שרשורים ענפים ביותר על זוית של 135. תערוך חיפוש. (אחד מהם על זוית 135 וזוית 45).

03/11/12
15:59
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

לגמרי גיב.

כשמנתחים זוית - קודם כל מסתכלים על אופי הקשר בין שני אותם כוכבים כשלעצמו,

ואחר כך מוסיפים פרטים הקשורים בדרך הביטוי המסויימת שלהם דרך אותה זוית מסויימת. 

04/11/12
15:30
Avatar
Givguv
אורח
Guests

תודה t-happyo-thumb

25/10/25
11:20
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline
Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 80
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57846
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.