AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
לאן הולכים מכאן?
30/9/11
15:58
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

אני מרגישה שהגעתי לצומת בחיי ואין לי מושג לאן ללכת. 

אני בת 24, סיימתי עכשיו את התואר הראשון, וחזרתי לבית של ההורים תוך כדי חיפושי עבודה. אני יודעת שזה ישמע מצחיק אבל הבעיה היא שיש לי יותר מדי אופציות בראש שלי כרגע. ההבדל ביניהם הוא עצום, שמיים וארץ. יש עבודה בחו"ל, עבודה בארץ, ועבודה שמשלבת בין השניים. אני פשוט לא מצליחה להחליט מה אני רוצה. נגיד והייתי רוצה עזרה אסטרולוגית שתעזור לי להחליט לאן ללכת ומה נכון עבורי כרגע, איך הייתי מסתכלת? מפת שאלה? סולר ריטרן? טרנזיטים וקידומים?

30/9/11
15:59
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

לדעתי סולר ריטורן והמפה הנאטלית.

30/9/11
18:50
Avatar
kinamonit
אורח
Guests

...אין לי תשובה אסטרולוגית, אבל אם זו איזושהי נחמה- אני באמת מאמינה ש-א. התשובה הנכונה תתגלה ברגע הנכון, וב. בלתי אפשרי שתעשי בחירה לא נכונה t-happy

 

ואגב, קיבלת את ההודעה ששלחתי לך כבר די מזמן?

01/10/11
15:31
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

הסולר ריטרן תומך בחו"ל השנה... יש לי סטליום בבית 9. גם במפה הנטאלית יש נטיות חו"לניקיות... אולי שהיקום יחליט עבורי? t-silly

 

קינמונית,

משום מה לא ראיתי אבל קיבלתי. תשובה בתיבתך!

01/10/11
16:07
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

רובלה, בסופו של דבר את מחליטה, לא היקום.

היקום יכול להציע אפשרויות, את הבוחרת.

תשאלי את עצמך מה את הכי רוצה, מה הכי נכון לך, רק את יודעת.

01/10/11
20:30
Avatar
capi
אורח
Guests

בואי אשאל את זה ככה - יש לך כרגע שתי אופציות רלוונטיות שעליהן את צריכה להחליט???

אם כן - יש מקום למפה

אם לא - תמצאי שתי אופציות ואז נסתכל על המפה...

cool

אני לא צינית

01/10/11
20:44
Avatar
capi
אורח
Guests

ולא רוצה להשמע מתנשאת אבל בין כה בחזרת סטורן ע"ע גיל 28 עד 29 תחווי מחשבות דומות , אולי אם תביני שיש לך כמה דלתות בחיים לסובב זה יקל עליך להתמקד וכך תוכלי לבחור בקלות.

02/10/11
11:56
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

חו"ל, בטח. אם לא עכשיו - אימתי?

יש דברים שאפשר לעשות רק בגיל 24...

02/10/11
16:25
Avatar
Givguv
אורח
Guests

מגי? אני מתפלאה על מה שרשמת t-surprised

אפשר לעשות את הכל תמיד. אם רוצים, אם זה חשוב, אם מרגישים שזה מה שנחוץ בחיים. אם זה יותר חשוב מהכל. גיל הוא לא פקטור. הוא יכול פשוט לשנות את ההיררכיה של הדברים, ואז הדברים החשובים של פעם כבר פחות חשובים היום.

 

לגבי הבחירה, אני מסכימה עם מה שרשמה קינמונית. כל בחירה שתעשי תהיה הנכונה.

בצמתים כאלו בחיים, מנסיוני, הכי עוזר להוריד לחץ ומתח. הבעייה היא, שאת זה גם הכי קשה לעשות, כי יש משהו שמעוות קצת את החשיבה וגורם להרגיש שזה הדבר הכי חשוב שיש ובחירה שהיא "טעות" תהרוס את החיים. אז זהו, שזה לא נכון. להוריד מתח, לתפוס פרופורציות ולהאמין שכל בחירה תהיה נכונה ושההחלטה תתגבש עם הזמן, ואם לא, הנסיבות יביאו אליה.

בהצלחהt-bigsmile

02/10/11
18:40
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה לקינמונית ועידן על התמיכה!

קאפי, יש אופציות, אבל אילו מפות אני מעלה? t-donno

 

מגי, באמת הפתעת :) גם אני חשבתי על זה שזהו, אני אחרי תואר, אני בריאה, אני לא במערכת יחסים מחייבת כרגע, מתי עוד תהיה לי הזדמנות לעזוב לשנתיים באירופה? 

 

גבגוב, להפסיק לחשוב וללמוד לקחת את הדברים לאט לאט בלי חרדות זה משהו שעוד לא הצלחתי לעשות. פתאום אני מבינה כמה מהבחירות שלי מונעות מפחד t-cry

02/10/11
20:01
Avatar
עידן לוי
אורח
Guests

אז לא לפחד יותר רובלה.

נכון קל להגיד מלעשות...אבל פחד גורם לנו לעשות את הבחירות הלא נכונות.

03/10/11
16:16
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה עידן t-flower

 

מגי,

אפשר לבדוק התאמה של אדם עם מקום? כלומר, אם יש לי כמה אופציות, אני יכולה לבדוק מבחינה אסטרולוגית לאן כדאי לי ללכת?

04/10/11
1:10
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

כן, רובלה, אפשר. תיכנסי לאסטרו.קום טרוול, תוכלי לראות בעצמך.

 

גבגוב, בתיאוריה את צודקת. במעשי - אני צודקת... t-happy

04/10/11
1:45
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

האסטרו טרוול זה כמו מפת רילוקיישן? ומפת רילוקיישן, זה כמו קידומים ממש ארוכים? :)

בעצם כדאי להמנע ממקום שמדגיש מיקומים "קשים" כמו מקום שמעביר לי את סאטורן לקאספ בית 4, משהו בכיוון הזה?

04/10/11
7:54
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

.

לא קשור לקידומים. אבל כן, זו מפת רילוקיישן, ואל תסתכלי ממה להימנע אלא איפה כן.

מקומות שבהם עובר קו השמש , האופק או יופיטר הם מקומות טובים, ובכלל, מקומות שבהם יש הצטלבות מסיבית,

בלי קשר לסוג הכוכבים, הם טובים לך.

החיפוש הוא אחר מקום שבו את מתבטאת במלואך ובמיטבך, ולא מקום שבו יהיה לך כן נוח או לא נוח...

 

t-silly

04/10/11
11:34
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

תודה מגי! t-flower

06/8/25
15:13
Avatar
Alin
חבר
Members
Forum Posts: 1443
Member Since:
02/12/17
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי אדם אמר
כן, רובלה, אפשר. תיכנסי לאסטרו.קום טרוול, תוכלי לראות בעצמך.  

היי כולם, זה אירוני למצוא את השרשור הזה ולראות לאן החיים הביאו ובזמן המתאים 

אם זה בסדר אני ניסיתי את המפה ואני מעלה אותה כאן:

צילום-מסך-2025-08-06-150735.png

לפי מה שציינת מגי, איפה שיש הכי הרבה התלכדות של הקווים זה המקום שהכי מתאים? או שזה רק איפה שמש יופיטר ואופק?
אם אני מסתכלת על המפה הזו אז המקום שיהיה לי נחמד בו לעבור זה בעצם אזור רוסיה? (יהיה מצחיק ביחס לזה שההורים הגיעו מברית המועצות לכאן)

ואם הייתי מכוונת לכיוון אירופה, נניח גרמניה ששם פלוטו היה על האופק  - היית ממליצה במידה וזה היה נכון? 
יש לי מחשבות על חול פשוט הייתי שמחה להבין איך להתנהל עם זה

תודה לכולם.

sp_PlupAttachments קבצים מצורפים
07/8/25
15:47
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

וואו אני חושבת על רובלה שחיה בבריטניה

רובלה את ניסית את זה? מתאים לך מבחינת מיקום אידיאלי?

אם את רואה השמיעי קול

07/8/25
21:36
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

ארה אהובה ♥️

אני כאן, קוראת תמיד אבל בתקופה בחיים שמשתתפת פחות. מה שלומך? 

איזה קטע השרשור הזה! זה תמיד מצחיק לקרוא את עצמך שנים אחר כך. עברתי לגור באנגליה בתחילת 2024, וזה שינה לי את החיים. מבחינת מיקום אידאלי, אצלי אנגליה וספציפית לונדון והאיזור (איפה שאני נמצאת), בצמידות לקו מרס על הMC.

מבחינת אסטרולוגיה קלאסית, אני לא חושבת שזה נחשב למטיב בהכרח. אולי בגלל שאני טלה והמרס הנטלי שלי קצת מסונדל בקודקוד של יוד, זה עזר לו להתבטא או אפילו לממש את השיעור שלו בתור הקודקוד. אלו ניחושים כמובן

1000092794.jpg

sp_PlupAttachments קבצים מצורפים
08/8/25
0:47
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

וואי!!! מדהים

אני גם ממש אוהבת את לונדון אמא שלי גדלה שם בגולדס גרין הם ברחו לשם מגרמניה במלחמה

בתור ילדה ביקרנו את סבתא שלי והיה ממש כיף

אני ממש שמחה בשבילך 

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 81
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57846
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.