Topic RSSבאמצע החום הזה שלנו גיליתי בדיסני+ תוכנית על נורבגיה
שנקראת "חילוץ בדרך קפואה".
מסתבר שנורבגיה הקרה משופעת בדרכים צרות ומסוכנות
ובמזג אויר גשום ומושלג וסוער ומתעתע ולא צפוי
ביחד עם המון משאיות ענקיות, טעונות עד תקרה, חלקן
לא עומדות בכלל בתקנים המחמירים של משאיות נורבגיות,
והן נוסעות שם בדרכים המיושנות והמסוכנות עם נהגים מלטביה
ומפולין ומתורכיה שאין להם מושג ירוק איך לנהוג בפיתולים של הפיורדים שם,
ומה זה קרח שחור, ואיך הטיה קלה של ההגה גורמת לאוטו להחליק בלי שליטה
וכמה מסוכן לנסוע בלי שרשראות נכונות...
אז איפה שיש בעיות יש גם אנשים אמיצים שמסכנים את עצמם
ומתעקשים ולא מוותרים פעם ועוד פעם, ומחלצים משאיות ענקיות
הפוכות ושמוטות מעל תהומות ומחזירים אותן לכביש עם חיוך
על שפתיים וטפיחה על שכמו של הנהג ההמום.
מזכירים לי את החיילים הצעירים שלנו שלא מוותרים ומתעקשים שנמשיך לחיות.
יבורכו פעם ועוד פעם ועוד פעם.
1 Guest(s)
Log In
Register
Offline