AAA
Avatar
Please consider registering
guest
sp_LogInOut Log Insp_Registration Register

Connect with

Register | Lost password?
חיפוש מתקדם
Forum Scope




התאם



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
סבתות במפת הלידה
11/3/26
8:17
Avatar
shemesh
Member
Members
Forum Posts: 120
Member Since:
04/12/24
sp_UserOfflineSmall Offline

ניתן לראות טיב קשר עם סבתא, או סבא / סבתא דומינטטים?

איך ואיפה?

11/3/26
8:55
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

בית 4. השורשים

11/3/26
13:49
Avatar
shemesh
Member
Members
Forum Posts: 120
Member Since:
04/12/24
sp_UserOfflineSmall Offline

מענין

תודה

 

לפי כוכב ומזל בבית? שליטים? זויות?

11/3/26
14:44
Avatar
ara33
חבר
Members
Forum Posts: 4039
Member Since:
07/4/11
sp_UserOfflineSmall Offline

shemesh אמר
מענין
תודה
 
לפי כוכב ומזל בבית? שליטים? זויות?
  

הי שמש

מנסיון בית 4 זה בעיקר מורשת בית אב אני מניחה (לא סגורה על זה) שטיב יחסים אפשר לראות בקומפוזיט בין סבא/נכד

וכמובן סינסטרי בית 4 זה טיב הנפשות הפועלות יותר, מגי מה דעתך? אולי אני טועה?

בית ארבע שלי בעקרב נפטון שליט הירח שב8 יושב לו שם אבא שלי כל חייו היה בסביבת הים צוללן,חקר ימים וכו' סגור מאוד ובלתי ניתן לפיענוח מ כמו בית 4 הזה על הסבים קשה לדעת ניספו בשואה תחלס בית 8 מעורב (מוות ולידה מחדש )ונפטון המאורפל

אבל זה באמת שווה לחקור מפות וללמוד את הנושא

12/3/26
5:20
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

shemesh אמר
מענין
תודה
 
לפי כוכב ומזל בבית? שליטים? זויות?
  

כן. הכוכבים בבית  4 (בלי קשר למזלות שלהם ובלי קשר לזויות שלהם).

ואחר כך המזל (ומשהו מהבית) בו נמצא שליט בית 4.

מה את מבקשת לדעת? אולי תתני דוגמא?

  

12/3/26
11:24
Avatar
Rubella
חבר
Members
Forum Posts: 1153
Member Since:
17/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

מגי אדם אמר

shemesh אמר
מענין
תודה
 
לפי כוכב ומזל בבית? שליטים? זויות?
  

כן. הכוכבים בבית  4 (בלי קשר למזלות שלהם ובלי קשר לזויות שלהם).
ואחר כך המזל (ומשהו מהבית) בו נמצא שליט בית 4.
מה את מבקשת לדעת? אולי תתני דוגמא?
  
  

מגי, 

מאחר וגם האב מגולם בבית 4, כיצד את מבדילה בינו לבין הסבים וסבתות? שקלול של השמש?

12/3/26
13:52
Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
Forum Posts: 13337
Member Since:
10/10/10
sp_UserOfflineSmall Offline

כן

12/3/26
20:07
Avatar
shemesh
Member
Members
Forum Posts: 120
Member Since:
04/12/24
sp_UserOfflineSmall Offline

יש לי סבתא, אמא של אמא.
שתמיד היו לנו יחסים במיוחד קרובים. ואני 'ה'נכדה.. וסוג של ברית אחווה כזאת..

בעקבות שחברה קרובה איבדה עכשיו סבתא שהיתה קרובה לה מאוד, עלתה בי הסקרנות לגבי זה.

 

גם אני יודעת שבית 4 זה אבא. ואיך באמת מבדילים? אבא זה בית 4 + השמש? וסבים סבתות בית 4 לבדו?

 

אצלי פלוטו יושב ב-4, בעקרב. מה זה יכול לספר לי לגבי הקשר עם סבתא?

Forum Timezone: Asia/Jerusalem
Most Users Ever Online: 1400
Currently Online:
Guest(s) 99
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
ara33: 4039
Morgan: 2498
יגאל: 2262
Lee: 2106
Alin: 1443
kafe: 1288
Member Stats:
Guest Posters: 174
Members: 354
Moderators: 2
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 1
Topics: 5498
Posts: 57846
Newest Members:
ron adam, Ayellet Ben Ner, naama, Tan, mayna
Moderators: מגי אדם: 13337, alina: 1919
Administrators: אורי אדם: 38
    

Comments are closed.