Avatar

שלום אורח, באפשרותך להירשם או להתחבר

sp_LogInOut התחברות sp_Registration הרשמה

הרשמה | איבדת את הסיסמה?
חיפוש מתקדם

— באיזה פורומים —




— Match —





— אפשרויות פורום —





יש להקליד מילת חיפוש באורך של 3 עד 84 אותיות.

sp_Feed עדכוני RSS לשרשור sp_TopicIcon
שילובים
Avatar
פיקאר
אורח
Guests
06/7/12 - 11:05

אני מעתיקה לכאן אשכול שנקרא שילובים שנכתב בזמנו בהיידפארק.

הנושא תמיד עניין אותי ואני חושבת שחשוב לשמור על זה גם כאן.

(וכמובן שכל הקרדיט שמור למגי על הזמן וההשקעה t-flower).

 

טלה

טלה-שור :  ראשוניות. חיוניות גדולה. יכולת הישרדות פנומנלית. עוצמה. חיבור חזק לאני. פשטות בריאה. טבעי במנהגו. נאמן לעצמו.

טלה-תאומים :  חיפוש מתמיד של דרכים חדשות. סקרנות עצומה. שמחת חיים. כייפי. מקסים. אהוב בכל מקום. חי. מוכן לנסות הכל. תמיד צעיר.

טלה-סרטן: ילדותיות,  תמימות, שובה-לב. אימפולסיבי, לא שקול. גלוי לב. פועל על דחפים וחשקים. חייב להגיב לכל דבר. מעורב והכל איכפת לו.

טלה-אריה: יצירתי. 'אני' חזק. ברור וסמכותי. יודע מה טוב לו. אוהב את החיים. ספורטיבי. זקוק לחוויות. כאריזמטי. כובש. סוחף. מנהיג טבעי. רצונות ברורים וגלויים.

טלה-בתולה: שילוב מתסכל. לא מרוצה. לא מוצא את עצמו. מאד תלוי כאן במזל השלישי - דלי, למשל, יחזק את בתולה בכיוון המצאות ושכל חריף, שור יחזק את בתולה לכיוון כשרונות ואת טלה לכיוון אומץ, קשת יחזק את טלה לכיוון של הרפתקנות ואת בתולה לכיוון של חוסר מחוייבות... אדם עצמאי. שילוב שלא מתמזג, אמנם, אבל מכיל הרבה תכונות טובות, כמו אומץ בצירוף שכל, כמו התלהבות בצירוף יכולת מימוש, מתאים לאיש צבא בכיר, שאינו לוחם. אנשים שיודעים לעשות הכל.

טלה-מאזניים:  לוחם. תחרותי. מתאהב חזק. איכפתי. מעורב עם אנשים. מחפש עימותים ולהביא שינויים. נוכח. רועש. נראה ונשמע ותמיד באמצע משהו. לוחם צדק, מחפש דרך. נהנה מעימותים גלויים.

טלה-עקרב:  חשאי. איש ביטחון. חי על הקצה. אוהב סיכונים. מכור לאדרנלין. עוז רוח. נמשך לצבא, תחרויות, ספורט אתגרי, קראטה וכאלה. המון כוח. תלוי מאד איפה מרס. חש כל דבר בעוצמה רבה.

טלה-קשת:  חוויות. הרפתקאות. גלוי לב וישר לגמרי - לא מסוגל לשקר אפילו תהפוך אותו וראשו למטה. אוהב את החיים, מעדיף לחפש ולא למצוא. פשוט וטבעי לגמרי, כמו שהוא. אומר הכל. חי את הרגע עד תומו. תמים ומלא אמונה. חופשי ועצמאי ושונא התחייבויות.

טלה-גדי:  פרוייקטים. איש ביצוע. קרייריסט רציני. סמכותי. מנהיג מלידה. חייב לעמוד בראש. יוזמה עצומה. יכולות גדולות.

טלה-דלי:  חברותי ביותר. זקוק מאד לחברים, קבוצה, הרפתקאות, חיים מעניינים, לנסות דברים חדשים. חי את חייו על פי דרכו, אורגינלי לגמרי. לא מעתיק מאיש. אוהב הפתעות. נולד גמור, בעל איפיונים ברורים ולא משתנים.

טלה-דגים:  תמים. מקרין תמימות בכל רגע. מלא חן. אדם שקל מאד להתאהב בו. מלא אמונה. מחפש את עצמו. אוהב טבע. לעיתים מפחד על עצמו נורא. שילוב של עוז-רוח עם אמונה.
 

שור

שור-תאומים:  יכולת הישרדות פנומנלית. חוש מעולה לעסקים. מושך את בני המין השני. פיקח והגיוני. כשרונות מגוונים.

שור-סרטן: טריטוריאלי מאד. שלי זה שלי.  מחובר לאוכל. מתמצא בחווה, חקלאות, גידולים. גישה טבעית. משפחתי, פטריוט, שמרני. חוש הומור. חם. אפשר לסמוך עליו שיהיה שם תמיד בשבילך. שומר על הקיים, מאויים משינויים.

שור-אריה:  מחובר לאיכות. לא מסוגל לסבול שום דבר זול.  יצירתי ביותר. רמת חיים גבוהה. מושך מאד. מיני מאד. צוק שאינו ניתן לשכנוע בשום דבר. הטוב ביותר מכל דבר.

שור-בתולה:  כשרונות רבים. כל מה שעושה - עושה מושלם, איכותי, הטוב ביותר שאפשר. אין דבר שאינו יודע לעשות. כשרון מיוחד לעץ וכן לתזונה בריאה ואוכל טבעי. מחליט לאט ותמיד נכון. מקדיש את עצמו לתחום מסויים, ונשאר בו לתמיד.

שור-מאזניים:  עקשן. אמנותי, אמנות פלסטית בעיקר. איש שלום. דעות מוצקות. מתייעץ המון, מחליט לאט, ולא זז מהחלטתו. 

שור-עקרב:  חזק. לא מוותר. המון עוצמה. מיניות. לא סלחן. מחובר מאד לגוף. דורש מעצמו. מיני.  בענייני כספים - או לחלוטין מתרחק, או לגמרי בתוך.

שור-קשת:  טבע. מרחב. חושניות. מאד טבעי ואמיתי. חושים מפותחים בצורה מדהימה. לא מסוגל להיות בעיר. אנשים מבלבלים אותו.

שור-גדי:  ביצועיסט. הגון. מילה זה מילה. שאיפות ברורות. מגיע למטרתו בעקביות ובהתמדה. איש מעשה. מוכשר. מוסיקה. קול חם ומיוחד.

שור-דלי:  הולך בדרכו. מקורי. כשרוני. יוצא דופן. לא מתאים עצמו לאף אחד. לא מושפע ולא מעוניין להשפיע. גם כאן מאד תלוי את מי מהשניים יחזק המזל השלישי - עם אריה - אמן.

שור-דגים: מוסיקה, הרבה מוסיקה ואמנות בכלל. מחובר ליופי באופן הכי טבעי וראשוני. עקשן בלתי הגיוני.


תאומים

תאומים-סרטן:  עממי. חברותי. זקוק לשייכות ומשייך. יודע הכל על כולם. כולם זקוקים לו. משכיל. זיכרון טוב.

תאומים-אריה: עולם הזוהר. שרמנטי. עיתונות. מוזמן לכל מקום. איש חברה להתרועע. הפקות אירועים.

תאומים-בתולה:  חוקר. חריף. נקי ומסודר. מדוייק מאד. אינטלקטואלי ומשכיל. איש תקשורת. ביקורתי. משורר.

תאומים-מאזניים: המון קסם אישי. תפיסה מהירה ביותר. חברותי. איש של אנשים. איש ספרות ותקשורת. חייב כתיבה בחיים. מעורה, IN. אופנתי, ממציא אופנות. מדבר מקסים, עם כל אחד ואחת. יש דיעה על כל דבר.

תאומים-עקרב:  מניפולטיבי. יודע הכל על כולם. מרגל. מבין כל דבר וכל מצב ברגע אחד. קורא אנשים ומצבים כספר פתוח. חייב לדעת הכל. בלש. פיקח ומודע מאד לעצמו ולאחרים.

תאומים-קשת:  אוהב ידע. סקרן מאד. מלא חיים. נוסע בלי סוף. מכיר כל פינה בעולם. תמיד לומד ומלמד, לא משנה מה. פילוסוף.

תאומים-גדי:  איש תכנון והנדסה. משכיל. לימודים רציניים. מתקדם מהר בעולם העבודה. מאד משנה כאן אם המזל השלישי מושך יותר לכיוון תאומים או יותר לגדי. עם בתולה - איש עבודה נדיר בחכמתו ויכולותיו.

תאומים-דלי:  יודע הכל או חושב שיודע הכל. חברותי לכל אדם. אוסף מוזרים. לעיתים סנוב. לעיתים גאון אמיתי, לעיתים חסר סבלנות להקשיב ולכן השכל המצויין לא רק שלא מתפתח, אלא מתפתח באופן מעוות או מתבזבז. כלומר, אם אינו באמת חכם ומשקיען, אזי עלול להיות טיפש משום שממהר להמציא הכל בעצמו, ולא באמת לומד משום דבר. גם לא מניסיונו הוא. פוטנציאל גדול.

תאומים-דגים: זיקית. מתאים את עצמו. עדינות גדולה. מעורב בדברים רבים ושונים זה מזה. שילוב מסקרן ולא מובן. אפשר להכירו שנים, ועדיין לא לדעת מי הוא. גמישות גדולה. תמיד יעביר את אור הזרקורים ממנו והלאה.


סרטן


סרטן-אריה:  המון חום ולבביות. מומחה לאירוח.  כמו אח חמה - כולם תמיד סביבו. משפחתי. אינטימי. חייכן. זיכרון טוב. נעלב. נותן יחס ומצפה ליחס. מצחיק וחי. כאריזמה. עסוק בעצמו.

סרטן-בתולה:  נותן שירות. עוזר לכל אחד ובכל מצב. חוש רפואי. מטפל טוב. מקטר.

סרטן-מאזניים:  מושפע מאחרים. משנה את דיעותיו. מעורב עם אחרים כל הזמן. איכפתי. חייב להגיב לכל דבר ובכל נושא. מתערב. מדבר.

סרטן-עקרב:  זיכרון טוב. מחובר מאד לעבר ולעבר הרחוק. ארכיאולוג והיסטוריון. מלא רגש. פסיכולוג. המון נתינה. מבקש להיטיב לכולם. מערכות יחסים אינטימיות. איכפת מכל דבר. הרבה התקשרויות וניתוקים.

סרטן-קשת:  מלא הומור. טוב-לב עולה על גדותיו. ילדותי. תמים. גדל מימדים. מבולגן במראה. אי אפשר שלא לאהוב אותו.

סרטן-גדי:  משפחתי. קהילתי. עמוד התווך בקהילה. פטריוט. מכבד מסורת והורים. שבלולי. ביישן. סגור ומופנם.

סרטן-דלי:  מוזר במקצת. נע מצורך בשייכות לצורך בריחוק. משתייך לקבוצות שונות. מחפש את עצמו לאורך זמן. מתקשה להסביר את עצמו. דימיון עשיר. מתקשר טוב. חי על אינטואיציה.

סרטן-דגים:  טוב-לב. איכפתיות גדולה. אוהב לעזור. תמימות. יכולת מדיומית. יכולת הזדהות. יכולת טיפולית. פחדים. חרדות. דאגנות יתר. אמונות משונות. אוהב להאכיל, בשלן מעולה. אינטימי. גמיש. חם. מושפע. מתאים את עצמו לכל מצב, שורד בכל מצב. מעורר אהבה ואהדה. פורה בתחומים רבים. זיכרון סלקטיבי. זוכר מעמדים. מחובר לקולנוע.


אריה

אריה-בתולה:  חוש ארגון. כשרוני. יצירתי מאד. גברים מושכים שמתקשים להתחייב. פלירטים. אנשים שמעריכים את עצמם, ובצדק. ביקורתיות עד זלזול בזולת. מרשימים. סמכותיים. עם דלי - גאוניים.

אריה-מאזניים:  עסוקים באהבה. יפים. זוהרים. אמנותיים. אי אפשר שלא להתייחס אליהם ולהתפעל מהם. יודעים להתלבש. נואמים מזהירים. אירועים.

אריה-עקרב:  גאווה עצומה. חייב שהכל יהיה על פי דרכו. מיני. לוקח על עצמו הרבה. אחריות. המון יכולות. מהמר על כל הקופה. מחפש כוח. חוש ארגון. דורש מאחרים ועוד יותר מעצמו.

אריה-קשת:  חי. מתלהב. חוויות. אוהב את החיים וממצה כל רגע עד תומו. פילוסוף. תמיד יש לו משהו חכם לספר לך, ומלא התפעלות מעצמו. קשה שלא לחבב אותו. אומר הכל.

אריה-גדי: מנהל מלידה. נולד עם הכתר על הראש. מגיע לעמדות גבוהות ולעמדות כוח. מצליחן.

אריה-דלי:  יצירתי. מלא גאווה עד סנוביזם בלתי נסבל. לא מקשיב לאיש מלבד עצמו. מעורר הערצה וכבוד. תחביבים. ביטחון עצמי בלתי נסבל.

אריה-דגים:  רקדן. זמר. אמנותי. כובש המונים. גדול מהחיים. פרסום. עולם הזוהר.


בתולה

בתולה-מאזניים:  תקנים. הכל לפי הספר. יודע בדיוק מה צריך לעשות ומתי. דייקנות. התעסקות בפרטים. משיכה לבדים. חוש עיצוב בבדים במיוחד. נקיים מאד. טעם מעולה. הגיוניים, מערבבים בין טפל ועיקר.

בתולה-עקרב:  מתמחים. הכל לעומק. מומחים בתחומם. לא מוותרים לעצמם בפסיק. נכנסים למה שנכנסים - עד הסוף. גאווה משקיעים שנים בתחום מסויים. חוקרים מטבעם. חולי סדר וניקיון. נותנים שירות מעולה, לא חסים על עצמם. התמחות בתחומם זה הדבר הכי חשוב.

בתולה-קשת:  מחפשים את עצמם. לא מתחייבים. בורחים מנישואין עד כמה שיכולים, או מתחתנים בגיל צעיר עם החבר מגיל 15. מטפלים מעולים, בעיקר רפואה אלטרנטיבית. הוליסטים. עוזרים לכל אדם, בכל מקום. יועצים טובים, אוהבים לעזור. נוסעים הרבה בעולם. מתחתנים עם אדם מתרבות אחרת או דת אחרת.

בתולה-גדי:  צניעות וביישנות. חרדים לפרטיות. אנש י עבודה ועשייה. ניתן לסמוך עליהם בכל. לוקחים אחריות. רופאים מעולים, בכל מקצועות הריפוי הקונוונציונלי. אנשי היגיון, הגינות ומוסר. שומרי חוק ואזרחים נאמנים. קרייריסטים בכל מקצוע שבוחרים, ועדיין שומרים על צניעות מירבית. מנומסים. אין בעיה מעשית שאינם מסוגלים לפתור.

בתולה-דלי:  גאונים. שכל בלתי רגיל. יועצים מעולים, גם באסטרולוגיה וכל מקצוע ייעוצי. חוש טכני וחוש המצאה. שכל נדיר. רואים מה שאחרים לא רואים, ולפני כולם. מתעסקים בענייניהם ובעולמם ולא מטרידים איש. עושים את הדבר הנכון.

בתולה-דגים:  מרפאים, קונוונציונלי ואלטרנטיבי. חרדות. אין כוח. אוהבים לעזור, יודעים לעזור. אנשים עדינים ומתוקים. מסורים לזולת. טובים כמספר שתיים.

 

מאזניים

מאזניים-עקרב:  מערכות יחסים. צורך בתאום הנשמתי. הקשבה גדולה לאחרים. פסיכולוגיה. יועצים לשינוי ושיפור בכל תחום - תדמית, לבוש, בית. לוחמי צדק. מבערי פשע.

מאזניים-קשת: מחפשי אמונה ולוחמי אמונה. פילוסופים. ווכחנים. חייבים להיות צודקים. מחפשי אמת. שואלי שאלות.

מאזניים-גדי:  אנשי חוק ומשפט. מחוייבים לחוק. מעצבים ומתכננים מעולים בכל תחום - בתים, בגדים, עיצובים. נאמנים. מתחתנים בגיל צעיר.

מאזניים-דלי:  עירבול רעיוני. לוחמי זכויות אדם וצדק. נושאים חברתיים. מדברים הרבה, על כל דבר. אינטלקטואלים. תרבותיים מאד. ספרות. ידידותיים ביותר. נטיות.

מאזניים-דגים:  יופי בטהרתו. עדינות גדולה. מסירות לאהוב ולאהבה. אמנות. אמנות. זקוקים לשקט והרמוניה. לעיתים יימצאו בפוליטיקה. טוב לפרסום.  לא לגמרי מובנים. מתקשים להחליט. זקוקים להתייעץ הרבה.

עקרב

עקרב-קשת:  צורך עז בפילוסופיית חיים שתנחה את החיים. משיכה למסתורין. לארצות רחוקות ושבטים פראיים. טיפוס אינדיאני . אמונה חזקה באלהים ובמיסטיקה. יכול להיות טיפוס מתבודד, זאב בודד. לא מקבל סמכות חיצונית. משמעת עצמית. אדם שהוא מיתוס. ממציא תורות חדשות. מחפש סמליות בכל דבר. טקסים.

עקרב-גדי:  נחוש. לא מוותר. רציני בעסקים ובכל דבר. כבד. לוקח אחריות על כל אחד וכל דבר. מבקש להיות בעמדות הכוח האמיתיות. המושכים בחוטים. מסור לעבודה ולעניין שלו. עובדים עד צאת הנשמה. מסורים ונאמנים. מילה זה מילה. דורש מעצמו בלי סוף. דורש נאמנות. 

עקרב-דלי:  טיפוס מעניין. יוצא דופן באופן כלשהו. מהפכן, מחפש לשנות. מעורב במשברים. קיצוני. ממצה משהו - ועובר לדבר הבא. מתחבר עם השונים או שונה להכעיס. עמוק. ידע מעולמות אחרים. מיסטיקן. אסטרולוגיה ופסיכולוגיה. חוקר. ממציא תורות ודרכים חדשות. הופך את הלא הגיוני להגיוני. הולך בדרכו. מתחבר לקבוצות. קשרים שמתנתקים. 

עקרב-דגים: מסירות נפש. נתינה אינסופית. ריגול. מיסטיקה. כישוף. תלות גדולה. פחדי נטישה. חרדות. מורכבות פסיכולוגית. מבלבל ולא מובן. לעיתים חושב עצמו קדוש. מרשה לעצמו לעקוף את החוקים או לפרשן אותם כרצוו. נעלם.

קשת

קשת-גדי:  חוק. דת. יושר קיצוני. איש אמת ומוסר גבוה. שאיפות גדולות להצלחה. מגיע להצלחה. ידידותי ואמיתי.

קשת-דלי:  עצמאי. לבד. מיסטיקה. תיקשור. נאמנות גדולה לבעלי חיים. זכויות בעלי חיים. שמירה על הטבע. ידידותי. מחפש עניין בחיים. זקוק להרפתקאות וגיוון. מחפש אמת. אינטואיציה מעולה.

קשת-דגים:  פילוסוף. גדול מהחיים. טקסים, פולחנים. נודד ניצחי. מהגר. מגיע לפינות הכי רחוקות בעולם. משנה את דתו מספר פעמים בחיים. מבקש לרפא את כולם. לומד דברים במרחקים. מתאדה. הכל בגדול, בענק. זקוק לנסיעות תמידיות.

גדי

גדי-דלי:  עצמאי. מבריק. עושה את הנכון בכל עת ובכל מצב. מחפש את הדרך הנכונה ביותר לביצוע כל דבר. חכם. דואג לחברה, דואג לקדם את הקהילה, הקבוצה. ממציא חוקים חדשים או מחפש את החוקים הנכונים. מתכנן מעולה לכל דבר. מקורי. מתמטיקה. פיסיקה. גאוני מחשבים. טייסים רבים.

גדי-דגים:  מוסיקה. מתמטיקה. יכולות מגוונות. פחדים. ביישנות. חרדה חברתית. צורך לתמוך או צורך להיתמך. איש דת וכהונה. מצליח בדרכים לא מובנות ובניגוד לכל הסיכויים. ערכים משתנים, לא מובנים. היגיון אחר. לא ניתן לצפות את תגובתו או אמונותיו.

דלי

דלי-דגים:  מוזר. יוצא דופן. גאון-שיגעון. מחפש את המוזר והביזארי. חיים לא סטנדרטיים. מוקסם מעצמו. עושה דווקא. לא מבין באמת את העולם והחברה בה הוא חי. מחובר לעולמות אחרים. תיקשור. מתנבא נכון לגבי העולם, פחות לאישי.

 


Avatar
Star21
אורח
Guests
06/7/12 - 13:34

"שור-תאומים:  יכולת הישרדות פנומנלית. חוש מעולה לעסקים. מושך את בני המין השני. פיקח והגיוני. כשרונות מגוונים."

 

שמש-ירח במפת הלידה שלי בשור. שליט השמש שלי נמצא בתאומים (ונוס), וגם מרקורי.

משום מה המון אנשים אומרים שיש לי כוח סבל חזק, ושקשה לאנשים להאמין שאני יכולה להחזיק מעמד אחרי כמה אסיטואציות שעברתי...

גם מגי כתבה את זה על שור-טלה, והמון אומרים לי את זה... 

מעניין

 

וגם אומרים לי שאני אדם יותר מדי הגיוני ופיקח... תכלס זה גם גורם לי איכשהו להחזיק מעמד.

 

"שור-גדי:  ביצועיסט. הגון. מילה זה מילה. שאיפות ברורות. מגיע למטרתו בעקביות ובהתמדה. איש מעשה. מוכשר. מוסיקה. קול חם ומיוחד."

אולי זה גם בגלל זה...

שמש בשור בדאקן גדי, בבית 10, נחשב? הירח גם בשור בדאקן גדי בבית 10, זה נחשב?


התחברתי גם לשילוב שור-אריה. שמש בשור, אופק אריה. איך הכל מתקשר לתאומים.... 

Avatar
amy27
Member
Members
07/7/12 - 10:08
חבר מאז: 27/11/11
תגובות בפורום: 165
sp_UserOfflineSmall אוף-ליין

היי מגי
במאזניים-דלי, כשאת כותבת ׳נטיות׳ למה הכוונה? נטיות מיניות?

שמש אריה / ירח קשת / אופק גדי

Avatar
מגי אדם
מאשר
Members

Moderators
07/7/12 - 17:59
חבר מאז: 10/10/10
תגובות בפורום: 12404
sp_UserOfflineSmall אוף-ליין

.

מה שהעתקתם לכאן היא טיוטה ראשונית. 

תראו יותר טוב בספר שלכם,  פרק 14 כולו - יש שם את כל השילובים נקי וערוך ומתוקן. 

t-silly

Avatar
חי'ה wings
אורח
Guests
07/7/12 - 22:47

מגי אדם אמר
.

מה שהעתקתם לכאן היא טיוטה ראשונית. 

תראו יותר טוב בספר שלכם,  פרק 14 כולו - יש שם את כל השילובים נקי וערוך ומתוקן. 

t-silly

מגי!t-flower

עד שאזכה לאחוז בו ...8sad וליהנות מהשלם t-heart

התמצית הזו מהייד פארק ... נפלאה בעייני :

תודה לך וגם לדוקטור שטרחה להביאו לפה.

חי'ה wings .

שבוע טוב.smile

איזור הזמן של הפורום: Asia/Jerusalem

מקסימום משתמשים שהתחברו במקביל: 1400

כרגע און-ליין: gonzoy
21 אורחים

כרגע נמצאים בעמוד זה:
1 אורחים

המשתמשים המובחרים:

ara33: 3703

Morgan: 2498

יגאל: 2246

Lee: 1937

kafe: 1288

mares_nest: 1268

סטטיסטיקות של המשתמש:

אורחים שכתבו: 174

מספר חברים: 322

מאשרים: 2

מנהלים: 1

סטטיסטיקות של הפורום:

קבוצות:1

פורומים:1

שרשורים:5139

תגובות:55182

המשתמשים שנרשמו לאחרונה:

shlomisucre, ycbs2002@gmail.com, Jairets, shira, eliXir, yuvalcancer

מאשרים:מגי אדם: 12404, alina: 1755

מנהלים:אורי אדם: 38

    

Comments are closed.